PŘÍPADOVÁ STUDIE

REKLAMNÍ SPOT KLÍŠŤOVÁ ENCEFALITIDA

PFIZER

O PROJEKTU

Klíšťová encefalitida. Onemocnění, jehož následky mohou být fatální, přesto proti němu existuje velmi dobrá ochrana v podobě očkování.

Takto jednoduše lze shrnout základní zadání, které jsme dostali, abychom natočili spot pro televizi a sociální média.

Ovšem to by byl jen krátký příběh. Proti nám a našim nápadům stojí ve farmacii přísné regulace a ty nám značně limitují možnosti, jak celou kampaň ztvárnit.

Reklama totiž nesmí ani náznakem vzbuzovat strach, nesmí zastrašovat následky onemocnění, nesmí pracovat s lékařem, nesmí využívat známou osobnost, nesmí být příliš nadsazená. Postavy v reklamě se nesmí tvářit vystrašeně, nesmí projevovat přehnané emoce. A podobných „nesmí“ a „musí“ napočítáme ještě dalších 325. Možná o pár víc.

Práce tak není jednoduchá a kreativní koncepty vyvažujeme zrnky písku, aby vyhovovaly přísným podmínkám.

 

REKLAMNÍ SPOT KLÍŠŤOVÁ ENCEFALITIDA

CO JSME DOKÁZALI

O spotu na klíšťovou encefalitidu však můžeme prohlásit: „Povedl se na jedničku!“ Podle výsledků proočkovanosti i podle slov klienta jsme odvedli skvělou práci.

POSKYTNUTÉ SLUŽBY

Protože kampaň cílí na mnoho cílových skupin, rozhodli jsme se realizovat několik příběhů, z nichž každý promlouvá k vlastní skupině. Máme sdělení pro maminky s dětmi, sportovce, seniory, zahrádkáře a další.

Nakonec, podívejte se na výsledek sami!

Další případové studie služby CONTENT MARKETING