MARKETING JOURNAL
ZADÁNÍ
CÍL
Marketing Journal má za cíl informovat čtenáře o dění ve světě marketingu a public relations. O nejkreativnějších kampaních si přečtete jako první u nás.
Marketing Journal (m-journal.cz) je jedním z nejčtenějších digitálních magazínů v oblasti marketingových médií. Kontinuálně přináší zajímavosti ze světa marketingu, public relations, reklamy i sociálních sítí. Od realizace v roku 2009 si titul získal stálou čtenářskou základnu, která meziročně roste o další a další procenta, a stal se významným mediálním partnerem oborových akcí i konferencí. Dnešní marketing, zvláště prostředí sociálních sítí a digitální komunikace, se vyvíjí bleskovou rychlostí. Pro nás jako agenturu je důležité, aby naše kampaně pracovaly s aktuálními trendy. Proto jsme vytvořili Marketing Journal, který mapuje hlavní trendy a několikrát denně čtenáře informuje o novinkách v těchto oblastech.
Aktuálně portál navštěvuje více než 45 000 unikátních uživatelů měsíčně. Na sociálních sítích (Facebook a Twitter) nám fandí více než 22 000 fanoušků. Máme 4 000 pravidelných odběratelů newsletteru, kterým novinky zasíláme přímo do e-mailové schránky.
Marketing Journal měl zpočátku podobu tištěného měsíčníku a od roku 2009 pokračuje v elektronické podobě. V roce 2019 jsme se vrátili i k jeho tištěné podobě, tu zasíláme adresně výhradně našim klientům a partnerům.
Naši autoři píší o marketingu, reklamě, public relations, ale i o nových médiích, technologiích a výzkumech. O nejkreativnějších kampaních v celosvětovém kontextu si pravděpodobně přečtete jako první u nás. Publikujeme reporty z návštěv marketingových konferencí a v reportážích zprostředkováváme jejich nejdůležitější myšlenky.
Za magazínem Marketing Journal stojí naše PR agentura Focus. Marketing Journal má za cíl informovat čtenáře o dění ve světě marketingu a public relations. Afinitní cílovou skupinou jsou marketéři, freelanceři nebo studenti marketingu. Naším cílem z pozice agentury je dát firmám i potenciálním klientům praktickou ukázku dovedností naší PR agentury a našich kompetencí v tvorbě obsahu.