Další pokračování kampaně Shot on iPhone vás provede petrohradskou Ermitáží
Ostré záběry 588 mistrovských děl natočených za více než 5 hodin na iPhone vám zprostředkuje nová kampaň společnosti Apple.
Ta je dalším zářezem konceptu Shot on iPhone, kdy kampaň přináší důkaz místo slibů. Fotografie z iPhonu se tak v minulosti dostaly na billboardy ve světových metropolích a zazářily i spoty, které ukázaly videoschopnosti prémiového telefonu. O ty jde i tentokrát. Kampaň zprostředkovávající prohlídku slavnou Ermitáží v Petrohradu je ale zároveň testamentem výdrže baterie modelu iPhone 11 Pro, která prý po dotočení hlásila nabitou stále 19 %.
Nejednalo se přitom o rychlé natáčení. Prvně vám nabídneme trailer představující, co vše můžete ve druhém největším muzeu světa potkat.
Značnou částí sbírky pak zprostředkovává video, které přesahuje stopáží 5 hodin a 19 minut.
Nejde přitom o nějaké neodborné hrkání telefonem. Videozáznam si lze bezbolestně užít a potěšit své oči pohledem na výjimečné umělecké kousky druhého největšího muzea světa (před ním je jen pařížský Louvre, pozn. red.). Výjimečná byla i produkce tohoto díla v režii TBWAMedia Arts Lab, prý proběhla v době od zavření muzea v pondělí do jeho otevření v úterý. Celý záznam je prý dokonce dílem na jeden záběr. To přináší obdiv i jisté limity, přesto jde o povznášející podívanou.
Tip redakce: S Googlem do Národního divadla
Pokud se vám nechce trávit hodiny v Ermitáži a upřednostňujete kulturu v Česku, stejně vám v době řádění koronaviru nezbude nic jiného než virtuální náhražky. Existují dokonce i pro návštěvu tzv. „zlaté kapličky“, tedy Národního divadla v Praze.
Sice nejde přímo o náhradu divadelního představení, ale obdiv vyvolávají už jen interiéry naší první scény. Ty nedávno nasnímal Google pro svůj Street View. Můžete si tak prodhlédnout například tyto části: