customer relationship management (CRM)

1. 10. 2008
nástroje s jejichž pomocí dochází k udržování a posilování vztahů se stávajícími zákazníky; tento nástroj je považován za nadřízený přímému marketingu, i když využívá zejména jeho nástrojů; těmi jsou dlouhodobost, systematičnost, práce s rozsáhlými soubory dat a propojování různých nástrojů marketingové komunikace, zejména ty zaměřené na vytváření dlouhodobého vztahu mezi klientem a značkou (loajalitu)
nástroje s jejichž pomocí dochází k udržování a posilování vztahů se stávajícími zákazníky; tento nástroj je považován za nadřízený přímému marketingu, i když využívá zejména jeho nástrojů; těmi jsou dlouhodobost, systematičnost, práce s rozsáhlými soubory dat a propojování různých nástrojů marketingové komunikace, zejména ty zaměřené na vytváření dlouhodobého vztahu mezi klientem a značkou (loajalitu)

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Podobné články: