Jak nepromeškat svou zakázku
Veřejné a soukromé zakázky jsou důležitým ekonomickým faktorem. Vypsaná veřejná výběrová řízení jsou zveřejňována v tištěných i elektronických médiích, ale získat každý den přehled o všech zakázkách není v lidských silách. Čas i náklady vám ušetří služba, která vyhledá nabídky zakázek vhodných právě pro vaši společnost.
Internetový servis provozovaný na webových stránkách www.verejna-soutez.cz nabízí od roku 2004 přehled o všech veřejných zakázkách, a to nejen státního sektoru a nejen u nás. Různé zakázky nabízené v rámci České republiky (i ty, které nejsou zveřejňovány v Evropském věstníku) a v dalších dvanácti evropských zemí – na Slovensku, v Polsku, Maďarsku, Chorvatsku, Slovinsku, Bulharsku, Rumunsku, Německu, Rakousku a Švýcarsku – jsou monitorovány jak pro živnostníky, tak pro malé, střední i velké firmy.
“Koncem letošního roku, nejpozději však začátkem příštího roku rozšíříme naši nabídku o zakázky z Řecka,” doplňuje Vladimír Hubáček, Country manager ze společnosti Tender Service.
“V roce 2007 jsme vylepšili aplikaci, ale podstata zůstává stejná. Zákazníkům nabízíme tři produkty, které se liší v nastavení vyhledávacích profilů.”
Rozdílné produkty
Služba zvaná Basic je speciálně pro malé a střední společnosti, má jeden profil a na jednu e-mailovou adresu jsou denně zasílány zakázky z jedné země. Služba Business určená středním společnostem nabízí tři profily vyhledávání až ze tří zemí a informace jsou zasílány až na tři různé e-mailové adresy. Služba Premium pro střední a velké společnosti má deset vyhledávacích profilů z více než jedenácti zemí s možností zasílání na deset různých e-mailových adres.
Každému vyhledávacímu profilu odpovídá možnost vybrat si přístup k obchodním příležitostem z jednoho předmětu podnikatelské činnosti.
Služba pro každého
Každý nový zákazník si může zvolit svá vlastní vyhledávací kritéria, která mu zaručí nejoptimálnější výsledky ze všech nabízených zemí. Z více než 100 000 oznámení, jež jsou denně k dispozici, se kontrolují pouze ta, která jsou zajímavá pro předmět činnosti a pro lokalitu zákazníka.
Důležité je i to, že každý budoucí zákazník si může službu testovat 14 dní zdarma. Zjistí tak, jestli pro něho má služba nějaký přínos. Má-li poté zájem, může si objednat jeden ze tří zmiňovaných produktů.
Společnost otevřela v letošním roce také internetové stránky v anglickém jazyce tender-service.com, určené pro zahraniční trh, pro firmy, které mají zájem o veřejné zakázky u nás.
Výhody pro předplatitele
V roce 2007 bylo přes aplikaci zveřejněno více než 1 020 000 zakázek z celé České republiky a ostatních zemí Evropské unie. Průměrná hodnota jedné zakázky z ČR činí 10 300 000 Kč.
Všem zákazníkům jsou samozřejmě zaslány výsledky veřejných soutěží a také z této informace jim vznikají nové obchodní příležitosti. I malý živnostník může vítězi výběrového řízení nabídnout své služby jako subdodavatel.
Servis rozšířil výhody pro předplatitele o služby svých partnerů. Jedním z nich je nově JUDr. Richard Gürlich, PhD. z advokátní kanceláře Gürlich&Co., který poskytuje veškeré právní poradenství týkající se právní ochrany veřejných zakázek.
Zákazníkům je k dispozici i klientský servis, kde tým expertů podává nejen informace, ale pomůže například při nastavení nebo vyhledávání profilů či při orientaci v aplikaci.
Služby se stále zlepšují, třebas i tím, že se zvětšuje databáze, zvyšuje se rychlost aplikace a jsou přinášeny informace z co největšího počtu zemí.