pojem |
odpovídající význam |
|
schopnost, vyvíjí se na základě zkušeností, které jsou větší než dovednosti, díky tomu jedinec lépe umí řešit nastalé situace |
|
přístupnost, i v složitých situacích jedinec dokáže získat požadované informace |
|
pracovník v reklamní či PR agentuře, jenž je klíčovou osobou při řízení zakázky pro konkrétního klienta, celou práci řídí, je klíčovou kontaktní osobou pro klienta; jeho přímým nadřízeným je client service manager, za podřízené mívá zaměstnance v pozici account executive |
|
přehled rozpočtů; vyhodnocení výsledků práce stávající agentury tehdy, kdy zadavatel dostává nabídky od jiných agentur, které projevují zájem o získání zakázky |
|
organizace podle zákazníků; zaměstnanci jsou rozděleni do týmů podle toho, kterého zákazníka obsluhují |
|
rozpočty; důležité při zadávání reklam |
|
řízení rozpočtu; jeho součástí je získávání zákazníků a následné poskytnutí služeb |
|
akumulovaný zásah; viz zásah |
|
akumulace; viz zásah |
|
aktivní měřidlo; elektronický přístroj, sledující účastníky průzkumu při tom, když sledují televizi, zaznamenává, co za pořad sledují a v jakou hodinu |
|
aktivní zpracovaní; recipient přemýšlí o hlavní myšlence reklamy |
|
reklamní kampaň; série reklam, které spojuje jedno téma |
|
intenzita reklamy |
|
váha, intenzita reklamy |
|
teorie míry adaptace; jak jedinec reaguje na různé stimulace – existuje totiž předpoklad, že se recipient těmto podnětům přizpůsobí, protože je již v minulosti zaznamenal, vytvoří si na ně z tohoto důvodu srovnávací standard |