pojem |
odpovídající význam |
|
slouží k lepšímu vybavování informací |
|
z anglického above-the-line (ATL); marketingová komunikace uplatňovaná v televizi, rádiu, tisku a na venkovní reklamě; původ pojmu vychází z oddělování inzerce od žurnalistického textu v masmédiích, kdy "linka" oddělovala reklamu, u nichž média platila agentuře provizi za reklamu – na rozdíl od komunikace podlinkové, kde se provize neplatila |
|
počet výtisků jednoho vydání novin nebo časopisu |
|
jak velké pokrytí nosiče může být zakoupeno za danou částku |
|
náklady na časový vstup recipientů během jeho průběhu |
|
náklady na místo v periodiku dělené jeho nákladem v tisících |
|
celý čas určitého programu je zakoupen |
|
vytvoření zásob do budoucna daného produktu kvůli jeho momentální ceně |
|
tvůrci reklamy nepředvádí originál výrobku, ale napodobeninu či zkreslují prostředí |
|
příkaz zastavit klamavou reklamní kampaň |
|
exaktní, analytické, logické a soustředěné myšlení |
|
přítomnost moderátora či člověka hovořícího o dané problematice |
|
celostátní značka, vyskytuje se celorepublikově a je také v tomto měřítku známa |
|
celostátní reklamní šoty, avšak vysílány pouze v místních mediálních stanicích |
|
výrobce platí maloobchodníkovi, aby tak podpořil značku |