pojem |
odpovídající význam |
|
výrobci je pořádají pro maloobchodníky |
|
výrobce maloobchodníkovi na nějaký čas sníží cenu výrobku |
|
hotovost nebo jiná výhoda, poskytnutá odběratelům nebo distributorům |
|
organizuje je výrobce pro maloobchodníky, aby tak podpořil motivaci lepšího prodeje |
|
zdroj byl znám již před uvedením reklamy, v minulosti již působil |
|
objektivní důkazy, cílem je na jejich základě dovést více příjemců ke stejnému závěru |
|
metoda cíle a úkolu; rozpočet bude tak vysoký, jak vysoký bude stanoven cíl |
|
recipient sympatizuje se zdrojem reklamy, oblíbil si jej |
|
výrobce se optimálně brání proti novým značkám nebo útokům konkurence |
|
pořadově uspořádané názvy jednotlivých částí, nekomerční sdělení |
|
myšlenka, kterou si mají recipienti zapamatovat |
|
pozorování; výsledky jsou shromažďovány na základě shlédnutí, nikoliv na dotazováním |
|
odhad jak bude odezva velká v poměru počtu recipientů |
|
přímě náklady na kontaktování jednotlivce plus očekávané náklady na vrácení |
|
pravděpodobnost vrácení násobená náklady vrácení |