claim
1. 10. 2008
v marketingové komunikaci je považován za základní a povinný prvek spadající do metod sloužících k podpoře prodeje výrobku či služby v rámci podlinkové komunikace; jedná se o slogan připojený k logu firmy, se kterým tvoří základní prvek v komerční komunikaci, a to hlavně v reklamě, promotion a POS materiálech, dále v reklamách tištěných (inzerce, billbordy), v reklamách audiovizuálních (rádio, televize, kino) ho většinou uvidíme na závěr v rámci tzv. packshotu; claim se využívá zejména v místech prodeje či na veřejných prostranstvích formou soutěží, ochutnávek, chodících reklam v rámci sales promotions;
v marketingové komunikaci je považován za základní a povinný prvek spadající do metod sloužících k podpoře prodeje výrobku či služby v rámci podlinkové komunikace; jedná se o slogan připojený k logu firmy, se kterým tvoří základní prvek v komerční komunikaci, a to hlavně v reklamě, promotion a POS materiálech, dále v reklamách tištěných (inzerce, billbordy), v reklamách audiovizuálních (rádio, televize, kino) ho většinou uvidíme na závěr v rámci tzv. packshotu; claim se využívá zejména v místech prodeje či na veřejných prostranstvích formou soutěží, ochutnávek, chodících reklam v rámci sales promotions;