přímý marketing
1. 10. 2008
komunikace řízená formou přímého oslovení adresáta či zadavatele za pomocí nástrojů, např. direct mailu nebo snahou zaujmout adresáta tak, aby reagoval sám, za pomoci odpovědní zásilky, teleshoppingu či telefonické nabídky; nejdůležitější složkou přímého marketingu jsou databáze klientů, které se z tohoto důvodu musejí aktualizovat a třídit, aby efektivnost při nabídce byla co nejvyšší, cílem je vybrat produkt, který bude danému člověku co nejlépe vyhovovat dle specifických parametrů, z tohoto důvodu musíme znát potřeby zákazníka, podporou pro získání jeho potřeb může být telefonické dotazování či zaslání dotazníku s žádostí o jeho vyplnění
komunikace řízená formou přímého oslovení adresáta či zadavatele za pomocí nástrojů, např. direct mailu nebo snahou zaujmout adresáta tak, aby reagoval sám, za pomoci odpovědní zásilky, teleshoppingu či telefonické nabídky; nejdůležitější složkou přímého marketingu jsou databáze klientů, které se z tohoto důvodu musejí aktualizovat a třídit, aby efektivnost při nabídce byla co nejvyšší, cílem je vybrat produkt, který bude danému člověku co nejlépe vyhovovat dle specifických parametrů, z tohoto důvodu musíme znát potřeby zákazníka, podporou pro získání jeho potřeb může být telefonické dotazování či zaslání dotazníku s žádostí o jeho vyplnění