pojem |
odpovídající význam |
|
kabelová data, která zaznamenávají kolik domácností bylo vystaveno televizní reklamě |
|
odložený účinek reklamy; produkty se prodávají po ukončení reklamní kampaně |
|
výběr postav účinkujících v připravované reklamě |
|
kategorizace; členění dílčích informací do celků |
|
příkaz "zastavit a upustit"; příkaz zastavit podporu prodeje tehdy, pokud byla shledána klamavou |
|
slavné osobnosti |
|
souhrn, hlavních a interaktivních vlivů |
|
reklama celostátních společností na místních stanicích |
|
značka známá celorepublikově, velmi kvalitní |
|
nadsadí se cena nového výrobku |
|
cena za čas a prostor v médiích |
|
spotřebitelům jsou účtovány různé ceny |
|
dojde ke snížení ceny buď prostřednictví přímé slevy nebo nepřímo pomocí výhodných kupónů |
|
jedná se o slevy, výhodná balení či lákavou výhru v případě zakoupení |
|
balení, většinou obsahující více kusů výrobku, které je cenově výhodnější než kdyby spotřebitel kupoval výrobky zvlášť |