pojem |
odpovídající význam |
|
přebytek; výše ceny, kterou spotřebitel zaplatí navíc oproti skutečné ceně |
|
skupina lidí, která podvodně vykupuje kupóny |
|
produkty bez značky, díky tomu jsou levnější |
|
rozdělení spotřebitelů dle místa výskytu |
|
rozdělení trhu podle lokalizace spotřebitelů |
|
cíl |
|
Software pro analýzu dat souvisejících se sledovaností televize, který vyvíjí a dodává subdodavatel LERACH. |
|
využívá se v rámci public relations k udržování vztahů s představiteli státních správních a samosprávních orgánů, zákonodárci apod.; některé jeho prvky hraničí s nástroji lobbyingu |
|
hrubé body ohlasu; jak vysoká byla sledovanost |
|
hrubé rozpětí; kolik zaplatí zadavatel za reklamu, náklady na reklamu vysílanou v médiích navýšené o procento provize za zprostředkování |
|
růst; jak rychle výrobek stoupá od zavedení |