pojem |
odpovídající význam |
|
ideální body; spotřebitelé upřednostňují specifické kombinace vlastností výrobku |
|
spotřebitelské preference |
|
identifikace; příjemce se ztotožňuje s hlavní myšlenkou reklamy |
|
pohroužení se; ponoření se do zjišťování údajů o daném jevu, problému |
|
implicitní paměť; jedinec si vybavuje, že danou informaci již slyšel, ale nemůže si vybavit v jakém kontextu |
|
emotivní předvedení skutečností bez jejich prokazování a tvrzení |
|
myšlenky se vybavují i v souvislostech, které s původní myšlenkou nijak nesouvisí |
|
účinek; všechny domácnosti vystavené působení reklamy v průběhu časového období |
|
boxy umístěné v uličkách obchodů, dají se obejít |
|
kupony v balíčku, lze je použít pouze na nákup totožného výrobku |
|
podnět, má za úkol zapříčinit, aby si příjemce reklamy výrobek zakoupil |
|
přírůstková spotřeba; výrobek je užíván ve vyšší míře, než je běžné |
|
přírůstkové zisky; zisky se zvýšily, protože se zvýšila prodejnost |
|
přírůstkový objem prodeje; prodejnost vzrostla díky efektivní reklamě |
|
inkubace; problém je odsunut do pozadí s tím, že se k němu vrátí později, až se dojde k řešení |