pojem |
odpovídající význam |
|
v pětisekundových intervalech zaznamenávají vystavení působení televizní reklamy na recipienty |
|
myšlenkové rozčlenění podnětů do určitých dávek |
|
zavádějící šíření údajů pomocí sdělovacích prostředků, kdy si toto sdělení respondenti interpretují jinak, než jaká je skutečnost |
|
organismus si vytvoří reakci na dva vzájemně spojené podněty |
|
Obsahuje mezinárodně platná pravidla a etické zásady pro realizaci marketingových a sociologických výzkumů. |
|
myšlení |
|
myšlenkové cíle se snaží o značce informovat a tím ji dostat do povědomí |
|
recipient požaduje vyrovnanost mezi informacemi, které dostává a názorem, který si na to vytvořil |
|
vyrovnaná míra mezi znalostmi a chováním člověka |
|
hlavní myšlenka reklamy srovnává svou značku se značkou konkurence |
|
proces výměny nebo sdělení informací přes komunikační kanál mezi různými systémy či osobami |
|
zhodnocení vnější komunikace firmy v určitém období zahrnující využití mediálních příležitostí, a to z hlediska intervalů i kvality, s tím související hodnocení, zda firma v médiích působila pozitivně či negativně, v tomto případě důležitý bod, proč tomu tak bylo, vychází se z něj při zpracovávání strategie firemní komunikace |
|
kladou za cíl vštípit zákazníkovi poznatek, že značka je kvalitní, aby jí ten poté byl věrný |
|
reklamy jsou vysílány v krátkém časovém období |
|
dvě značky vyrábějící produkt nebo poskytující službu stojí na trhu proti sobě |