pojem |
odpovídající význam |
|
agentury zastupující umělce |
|
telefonická komunikace s přesně definovanou cílovou skupinou recipientů, vybraných z veřejných i specializovaných databází, používá se v komerční, nekomerční i politické komunikaci |
|
propagace produktu prostřednictvím telefonní sítě |
|
zařízení ukazuje, na kterém kanálu je puštěna televize |
|
Domácnost vybavená alespoň jedním funkčním televizorem. |
|
Přenosové cesty a síť vysílačů umožňující šíření jednoho televizního vysílacího okruhu televizního programu a teletextu na tomto programu, určeného k příjmu veřejností v kódované nebo nekódované formě, prostřednictvím zemských vysílacích zařízení, kabelových systémů a družic, a to analogově i digitálně. |
|
spotřebitelé si své chování následně odůvodňují |
|
zákazníci nakupují zboží z kupónů bez preference značky |
|
kupóny neovlivňují to, zda si zákazník kupuje tu nebo onu značku |
|
opakování vede k oblibě z důvodů zvyku a únavy |
|
spotřebitel použije kupon, před ukončením platnosti, protože je mu líto nevyužít slevy |
|
spotřebitelé se chovají podle svých pocitů |
|
předpokládá, že pokud zákazníkovi nabídne firma kupóny, ty mohou ovlivnit příští nákup |
|
setkání zástupců firmy, instituce či jiného subjektu s novináři, kde ti jsou informováni o nové skutečnosti, produktu, výsledku jednání atd., tisková konference bývá řízena moderátorem, trvá ve vymezeném čase s předem daným počtem otázek a je přístupná všem novinářům, pokud je omezený počet míst, vyžaduje se akreditace, po ukončení tiskové konference se zástupcům z médií zasílá tisková zpráva |
|
noviny a časopisy |