pojem |
odpovídající význam |
|
získávání zkušeností a utváření jedince v průběhu jeho života |
|
prodeje, výnosy a zisky |
|
změny, které jsou pozorovatelné ve změně stavu recipienta |
|
součet všech, kdo byli vystaveni reklamě |
|
optimální množství v jakém by měla reklama působit za určité období |
|
dochází k ní při odstranění nedostatků v distribuci a při podpoře prodeje zboží |
|
napadený ustupuje ve směru působení útoku |
|
napadený ustupuje ve směru působení útoku |
|
duševní nebo materiální škoda, kterou spotřebitel utrpěl v důsledku klamavosti reklamy |
|
mají vyšší nominální hodnotu, aby spotřebitele nalákaly k zakoupení produktu |
|
prostředí, kde má recipient médium umístěno |
|
placené uvedení jména obchodní značky nebo produktu v programu |
|
placené objevení se značky ve filmu nebo v televizním programu |
|
účinnost reklamy klesá |
|
spotřebitelé, kteří jsou schopni platit vyšší cenu, však platí nižší |