Dobrý web rebranduje, vzniká Sherpas
Agentura Dobrý web po čtrnácti letech na trhu rebranduje a představuje značku Sherpas, kterou navazuje na své dosavadní agenturní působení. Přebírá tak mimo jiné postavení lídra v oblasti user experience na českém trhu. Brand Dobrý web bude nadále zastřešovat aktivity týkající se vzdělávání a školení.
Sherpas kombinují hlubokou a dlouhodobou znalost digitálního chování zákazníků v jednotlivých tržních vertikálách s metodami user centered designu a nástroji digitálního markertingu. Tento mix zajišťuje, že digitální design a marketing je důsledně navržen na základě potřeb zákazníků a jejich reálného chování, což vede k nejlepším výsledkům.
Proč Sherpas?
Nový brand společnosti symbolizuje její přístup ke klientům, inspiruje se u horských šerpů jakožto respektovaných průvodců, kteří se dokáží vyznat na každém metru trasy na vrchol a správně balancují na hraně mezi odvahou a rizikem.
Tomáš Hrivnák, který pracoval na rebrandingu a stojí za novým názvem, uvedl na konferenci WebTop100, že starý brand ztrácel svou relevanci. Neodpovídal aktuální nabídce služeb agentury.
„S pomocí nového brandu i hlavního claimu, tzn. "UX driven digital agency” chceme daleko srozumitelněji křičet do světa, že vše, co děláme pro naše zákazníky, ať už v oblasti designu, online marketingu, nebo výzkumu, se točí kolem chování, potřeb a emocí jejich vlastních uživatelů a zákazníků,” vysvětluje Luboš Plotěný, CEO Sherpas.
Značka Dobrý web bude nadále zastřešovat vzdělávací aktivity firmy, mezi něž patří projekt semestrálního studia digitálního marketingu DigiAka a také desítky školení pro veřejnost.