Instagram spouští Creator Lab, kde influenceři radí, jak na úspěšný obsah
V Creator Lab se nachází samostatné sekce s tipy pro dlouhodobý růst, monetizaci, rady jak na bezpečnost a spoustu dalších důležitých témat. K dispozici jsou také konkrétní tipy pro každý typ příspěvku. Nejdůležitějším tématem je ale pochopení algoritmu. Na ten v Creator Labs najdete spoustu zajímavých videí a také odpovědi na nejčastěji kladené dotazy.
Neméně důležitá je pro Instagram také monetizace. Ačkoliv je totiž TikTok stále na vzestupu, jeho monetizační nástroje nejsou zdaleka tak dokonalé jako systémy Instagramu nebo Youtube. Proto by zrovna monetizace mohla být slabým místem TikToku. Mohlo by se stát, že se jeho úspěšní tvůrci přesunou k zavedenějším aplikacím, jako je právě Instagram. Aby se však Instagramu a Youtube podařilo zvítězit nad TikTokem, musí vyzdvihnout potenciál příjmů. A o to právě v nové iniciativě Creator Lab jde.
Instagram šel na to chytře od lesa. Vsadil na influencery, kteří si všemi zásadami jeho fungování museli také projít, aby byli úspěšní. Pro uživatele jsou tedy jejich tipy a rady mnohem autentičtější a cennější, než nudné čtení poznámek v průvodci centra nápovědy Instagramu.
Jedním ze zajímavých tématů je například obsahová strategie. Zde najdete tipy, které vám pomohou najít správnou kombinaci obsahu a zároveň si udržet přehled, abyste mohli držet krok s trendy a neztratili svou vizi. Mezi konkrétní tipy k obsahové strategii patří:
- Rozdělte obsah do kategorií a rozhodněte se, jak je nejlépe kombinovat.
- Vyberte metriky, které budou odpovídat vašim cílům.
- Rozšiřujte svůj obsah tak, že ho budete promítat do různých formátů.
- Plánujte dopředu, ale zůstaňte flexibilní a mějte připravený i další obsah.
Pokud chcete zvýšit svůj výkon na Instagramu, stojí za to se do Creator Lab podívat a projít si každou sekci, abyste z různých tipů a poznámek získali co nejvíc.