Marketérem roku 2024 se stal Robert Chmelař z Partners banky

25. 5. 2025 | Petr Michl


Robert Chmelař na konferenci BRANDstorming 2025. Zdroj: Internet Info

Česká marketingová společnost
slavnostně vyhlásila výsledky jubilejního 20. ročníku prestižní soutěže Marketér roku 2024. Titul hlavního vítěze a ocenění Velký modrý delfín získal Robert Chmelař, marketingový ředitel Partners banky, za výjimečný přínos k budování značky nové bankovní instituce na českém trhu.

Soutěž se koná od roku 2005 a každoročně oceňuje výrazné osobnosti, které přispívají nejen k rozvoji marketingu ve své organizaci, ale i k obecnému posunu oboru. Nad soutěží i letos převzal záštitu světově uznávaný odborník prof. Philip Kotler.

Předsedou hlavní poroty byl doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D., proděkan Fakulty podnikohospodářské VŠE v Praze, který ocenil vysokou kvalitu přihlášených projektů a důraz na inovaci a strategické myšlení v marketingu.

OCENĚNÍ ROKU 2024

MARKETÉR ROKU
(Velký modrý delfín)

  • Robert Chmelař, Partners banka


Robert Chmelař na vyhlášení soutěže Marketér roku. Zdroj: ČMS

SAMOSTATNÉ VELKÉ CENY PREZIDIA
(barevní delfíni)

  • Zlatý delfín: Jindřich Hovorka, Bauhaus
  • Růžový delfín: Jan Kodada, Gebrüder Weiss
  • Zelený delfín: Vít Vojtěch, Penny Market

CENA PREZIDIA ČMS – Malý zlatý delfín
(abecedně)

  • Gorenje – Regina Netolická
  • JLV – Pavel Moravec
  • Penam – Adam Sedláček
  • Respect – Lukáš Přívratský
  • Templářské sklepy Čejkovice – Jan Filipovič

CENA PREZIDIA ČMS – Malý stříbrný delfín
(abecedně)

  • Anthony’s – Pavel Zavadil
  • Bohemia Properties (JAN Hotels) – Gabriela Zmeková
  • Magistrát hl. m. Prahy – Jana Berková
  • Mlékárna Hlinsko – Radka Zmeková
  • Vinařský fond – Zbyněk Vičar


ČESTNÉ UZNÁNÍ PREZIDIA ZA ÚSPĚŠNOU NOMINACI
(abecedně)

  • Acresia Consulting – Luděk Nezmar
  • Ambrozia – Nikola Krejčová
  • Ensana – Patricie Irlveková
  • Nobilis Tilia – Martin Růžička
  • United Bakeries – Věra Šejdová

 

MARKETÉR ROKU JUNIOR

V letošním jubilejním ročníku byla tradičně vyhlášena také studentská kategorie Marketér roku Junior, která dává prostor mladým talentům z vysokých škol a univerzit. Soutěž připravuje Klub učitelů marketingu ve spolupráci s Českou marketingovou společností.

Garantem kategorie Marketingová strategie je Libor Nečas, zatímco za kategorii Marketingová kampaň odpovídá Lucie Spálová.

Vítězný tým – kategorie MARKETINGOVÁ STRATEGIE

Název projektu: „Poznej svět. Změň názor.“ – marketingová komunikační strategie pro NGO Genesis

  • Di Maio Štěpánka – ČVUT, Masarykův ústav vyšších studií
  • Postlová Beáta – ČVUT, Masarykův ústav vyšších studií

Vítězný tým – kategorie MARKETINGOVÁ KAMPAŇ

Název projektu: „SOCIA“ – zařízení sociálních služeb SOCIA Nitra, poskytující ambulantní služby pro děti a mladé dospělé s postižením

  • Bc. Viktória Antolová – UKF v Nitre
  • Bc. Kamila Košecká – UKF v Nitre
  • Bc. Denisa Sládečková – UKF v Nitre
Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: