Marketérem roku 2024 se stal Robert Chmelař z Partners banky
Robert Chmelař na konferenci BRANDstorming 2025. Zdroj: Internet Info
Česká marketingová společnost slavnostně vyhlásila výsledky jubilejního 20. ročníku prestižní soutěže Marketér roku 2024. Titul hlavního vítěze a ocenění Velký modrý delfín získal Robert Chmelař, marketingový ředitel Partners banky, za výjimečný přínos k budování značky nové bankovní instituce na českém trhu.
Soutěž se koná od roku 2005 a každoročně oceňuje výrazné osobnosti, které přispívají nejen k rozvoji marketingu ve své organizaci, ale i k obecnému posunu oboru. Nad soutěží i letos převzal záštitu světově uznávaný odborník prof. Philip Kotler.
Předsedou hlavní poroty byl doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D., proděkan Fakulty podnikohospodářské VŠE v Praze, který ocenil vysokou kvalitu přihlášených projektů a důraz na inovaci a strategické myšlení v marketingu.
OCENĚNÍ ROKU 2024
MARKETÉR ROKU
(Velký modrý delfín)
- Robert Chmelař, Partners banka
Robert Chmelař na vyhlášení soutěže Marketér roku. Zdroj: ČMS
SAMOSTATNÉ VELKÉ CENY PREZIDIA
(barevní delfíni)
- Zlatý delfín: Jindřich Hovorka, Bauhaus
- Růžový delfín: Jan Kodada, Gebrüder Weiss
- Zelený delfín: Vít Vojtěch, Penny Market
CENA PREZIDIA ČMS – Malý zlatý delfín
(abecedně)
- Gorenje – Regina Netolická
- JLV – Pavel Moravec
- Penam – Adam Sedláček
- Respect – Lukáš Přívratský
- Templářské sklepy Čejkovice – Jan Filipovič
CENA PREZIDIA ČMS – Malý stříbrný delfín
(abecedně)
- Anthony’s – Pavel Zavadil
- Bohemia Properties (JAN Hotels) – Gabriela Zmeková
- Magistrát hl. m. Prahy – Jana Berková
- Mlékárna Hlinsko – Radka Zmeková
- Vinařský fond – Zbyněk Vičar
ČESTNÉ UZNÁNÍ PREZIDIA ZA ÚSPĚŠNOU NOMINACI
(abecedně)
- Acresia Consulting – Luděk Nezmar
- Ambrozia – Nikola Krejčová
- Ensana – Patricie Irlveková
- Nobilis Tilia – Martin Růžička
- United Bakeries – Věra Šejdová
MARKETÉR ROKU JUNIOR
V letošním jubilejním ročníku byla tradičně vyhlášena také studentská kategorie Marketér roku Junior, která dává prostor mladým talentům z vysokých škol a univerzit. Soutěž připravuje Klub učitelů marketingu ve spolupráci s Českou marketingovou společností.
Garantem kategorie Marketingová strategie je Libor Nečas, zatímco za kategorii Marketingová kampaň odpovídá Lucie Spálová.
Vítězný tým – kategorie MARKETINGOVÁ STRATEGIE
Název projektu: „Poznej svět. Změň názor.“ – marketingová komunikační strategie pro NGO Genesis
- Di Maio Štěpánka – ČVUT, Masarykův ústav vyšších studií
- Postlová Beáta – ČVUT, Masarykův ústav vyšších studií
Vítězný tým – kategorie MARKETINGOVÁ KAMPAŇ
Název projektu: „SOCIA“ – zařízení sociálních služeb SOCIA Nitra, poskytující ambulantní služby pro děti a mladé dospělé s postižením
- Bc. Viktória Antolová – UKF v Nitre
- Bc. Kamila Košecká – UKF v Nitre
- Bc. Denisa Sládečková – UKF v Nitre