Setkání MKTI: Jsou a budou tu jen marketingoví analfabeti?

3. 6. 2013 | Petr Michl

Další setkání Marketingového institutu vám může ve výsledku ušetřit spousty peněz. Jeho tématem je totiž vzdělávání marketéra. Proč se má marketér vzdělávat? Protože neustále narážíme na to, že alfou a omegou správného  fungování marketingu jsou správní lidé. Ti ale potřebují správné vzdělávání, inspiraci, vzory, kurzy a školení.

Je to u nás možné? Kde a v čem to nejvíc drhne? Co marketér ve skutečnosti potřebuje umět? Co umíme dobře a co a kde se můžeme naučit? Jací lidé vycházejí z vysokých škol a jací v nich učí? Proč každý, kdo má pár let praxe, školí? A proč každý, kdo má větší místnost, pořádá konference? Na tyto otázky se budou snažit odpovědět zástupci velkých korporací, digitální agentury i akademické sféry a neziskové organizace věnující se systematické propagaci vzdělávání.

Pozvání přijali:

Denisa Kasl Kollmannová z FSV UK
Jakub Petřina z Air Bank
Lenka Filipová z M.C. Triton
Robert Němec z agentury RobertNemec.com
Ivana Čermáková z Telefonica O2
Silvie Pýchová z EDUin

Moderuje: Tomáš Poucha, spoluzakladatel Klubu MKTI

KDY: 5. 6. 2013 od 18 hodin
KDE: Vysoká škola ekonomická v Praze,  nám. W. Churchilla 4, (tram. 5,9,26 – zastávka Husinecká) místnost RB 213
VSTUPNÉ: členové Klubu MKTI – Zdarma, studenti – 99 Kč, nečlenové 299 Kč, pro studenty a učitele FIS VŠE zdarma
REGISTRACE: v přihlašovacím formuláři

 

Štítky dokumentu: Tipy na akce

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: