Opora výběru
1. 10. 2008
Je pro PEM 08-12 zpracovaná databáze obsahující jména a adresy. Základním zdrojem adres pro Oporu výběru v období PEM 08-12 je databáze adres státního podniku Česká pošta. Je provedeno přiřazení alespoň 75 000 jmen (sběrem) k adresám vybraným z této databáze v celkem 7 500 výběrových bodech. Sběr je reprezentativní z hlediska regionu, okresu a velikosti místa bydliště. Opora výběru slouží ke statistickým výběrům adres domácností exkluzivně pro PEM 08-12 (jeho jednotlivé složky). Kontinuální výzkum" je kvantitativní dotazníkové šetření na vzorku domácností vybraném z Opory výběru reprezentativní z hlediska populace domácností České republiky dle aktuálních údajů Českého statistického úřadu. Toto šetření slouží zejména pro analýzu aktuální sociodemografické struktury domácností ČR společně s údaji o sledovaní televize za jednotlivé členy domácnosti a s dalším popisem televizního chování. Zpracování Kontinuálního výzkumu a následné stanovení norem panelu slouží pro zajištění a kontrolu reprezentativity vzorku televizních domácností a jako zdroj pro jejich rekrutaci a obnovu.
Je pro PEM 08-12 zpracovaná databáze obsahující jména a adresy. Základním zdrojem adres pro Oporu výběru v období PEM 08-12 je databáze adres státního podniku Česká pošta. Je provedeno přiřazení alespoň 75 000 jmen (sběrem) k adresám vybraným z této databáze v celkem 7 500 výběrových bodech. Sběr je reprezentativní z hlediska regionu, okresu a velikosti místa bydliště. Opora výběru slouží ke statistickým výběrům adres domácností exkluzivně pro PEM 08-12 (jeho jednotlivé složky). Kontinuální výzkum" je kvantitativní dotazníkové šetření na vzorku domácností vybraném z Opory výběru reprezentativní z hlediska populace domácností České republiky dle aktuálních údajů Českého statistického úřadu. Toto šetření slouží zejména pro analýzu aktuální sociodemografické struktury domácností ČR společně s údaji o sledovaní televize za jednotlivé členy domácnosti a s dalším popisem televizního chování. Zpracování Kontinuálního výzkumu a následné stanovení norem panelu slouží pro zajištění a kontrolu reprezentativity vzorku televizních domácností a jako zdroj pro jejich rekrutaci a obnovu.
Štítky dokumentu: Marketingový výzkum