Marketingový výzkum Výzkum: Sociální sítě jsou v Česku důležitým zdrojem zpravodajství pro téměř polovinu uživatelů
Marketingový výzkum Studie: Televize zůstává nejoblíbenějším médiem, alespoň jednou týdně si ji zapne 86 % Čechů
Marketingový výzkum Studie: V konzumaci zpráv online jdeme hlavně po krátkých textech. Diskuze zajímají většinu z nás
Marketingový výzkum Studie: Co se lidem vybaví, když se řekne Leoš Mareš? Překvapivě i v roce 2025 vítězí kožich
E-Commerce Marketingový výzkum Česká e-commerce zakončila rok 2024 s celkovým obratem 194 miliard korun, meziročně to znamená nárůst o 5 %
E-Commerce Marketingový výzkum Studie APEK: E-shopy jedou naplno, vánoční prodeje potvrzují meziroční růst české e-commerce
E-Commerce Marketingový výzkum Studie: Českému zákazníkovi se opatrně vrací chuť utrácet i radost z nakupování. Své nákupy ale více zvažuje
Marketingový výzkum Studie: Každý třetí Čech se vyhýbá různým letním aktivitám, protože nemá 'letní tělo'