Facebook Instagram Marketingový výzkum TikTok Meta vydělává miliardy na podvodných reklamách. Loni mohly tvořit až 10 % z reklamních příjmů společnosti
Facebook Instagram Marketingový výzkum TikTok Prožíváme úpadek sociálních médií? Globální studie odhaluje, že na nich lidé tráví méně času
Instagram Kampaně na sociálních sítích Marketingový výzkum YouTube Studie: Příspěvky influencerů s placenou propagací jsou trnem v oku osmině sledujících
E-Commerce Marketingový výzkum Studie: Češi jsou při nákupech online impulsivnější, radost z utrácení se jim ale nevrací
Marketingový výzkum Studie: TV připojenou k internetu má už 57 % televizních domácností, přesto dominuje sledování lineárního vysílání
Budování značky Kreativní reklama Marketingový výzkum Nejlepším hercem v reklamě 2024 je Hynek Čermák, kategorii maskotů ovládli Pat a Mat
Budování značky Marketingový výzkum Žebříček čokolád: Do reklamy loni nejvíce investoval Lindt, v TOP 5 dle znalosti ale tuto značku nenajdeme
E-Commerce Marketingový výzkum Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pod drobnohledem odborníků z e-commerce?
Marketingový výzkum Studie: Využívání generativní AI mezi spotřebiteli při online nakupování prudce roste