E-Commerce Marketingový výzkum Studie: Českému zákazníkovi se opatrně vrací chuť utrácet i radost z nakupování. Své nákupy ale více zvažuje
Marketingový výzkum Studie: Každý třetí Čech se vyhýbá různým letním aktivitám, protože nemá 'letní tělo'
E-Commerce Marketingový výzkum Heureka eCommerce Insider: Česká e-commerce zakončila druhý kvartál roku s mírným 3% růstem
E-Commerce Marketingový výzkum Studie CX v české e-commerce odhaluje problémy v nákupním procesu největších českých e-shopů
Marketingový výzkum Infografika: Televize neztrácí svou relevanci, stává se multimediálním centrem domácnosti
E-Commerce Marketingový výzkum Studie: Český zákazník začíná být opět loajální, o to složitější ale je si jeho důvěru získat
E-Commerce Marketingový výzkum Češi se nebojí zkoušet nové e-shopy a svoji ekonomickou situaci vnímají lépe, ukázal výzkum APEK
Marketingový výzkum Kávu pijí denně dvě třetiny lidí. Nejsilnějším inzerentem v této kategorii je 'značka vyzyvatel'
AI Marketingový výzkum Většina české populace neví, co je deepfake. Falešnému videu s Rakušanem věřilo 17 % diváků
Marketingový výzkum Studie: Celebrity v reklamě ovlivňují postoj lidí ke značce. Nejoblíbenějšími propagátory jsou dlouhodobě herci