PR a digitální agentura Focus agency
  • Focus agency
  • Případové studie
  • Workshopy
  • Marketing journal
Přihlásit se
  • Zvolte témata článků
    • Online marketing
      • E-Commerce
      • Google
      • Mobilní aplikace
      • Mobilní zařízení
      • PPC
      • Reklama online
      • SEO
      • Virální marketing
    • Podcast
      • Podcast
    • Sociální sítě
      • Facebook
      • Instagram
      • Kampaně na sociálních sítích
      • LinkedIn
      • Pinterest
      • Reklamy na Facebooku
      • TikTok
      • Twitter
      • YouTube
    • Marketing
      • Budování značky
      • Content Marketing
      • Guerilla marketing
      • Marketing v neziskovém sektoru
      • Marketingové nástroje
      • Marketingový výzkum
      • Podpora prodeje
    • Praxe
      • AI
      • Kreativní inspirace
      • Legislativa
      • Případové studie
      • Reportáže
      • Rozhovory
      • Tipy na akce
    • Public Relations
      • Formy PR
      • Interní komunikace
      • Krizová komunikace
      • Media Relations
      • Online PR
    • Video
      • Kreativní reklama
    • Smazat výběr
  • Zvolte období
    • Všechny
    • Poslední týden
    • Poslední měsíc
    • Poslední rok
    • Marketingový výzkum
Marketing Journal
Instagram Kampaně na sociálních sítích Marketingový výzkum YouTube

Studie: Příspěvky influencerů s placenou propagací jsou trnem v oku osmině sledujících

E-Commerce Marketingový výzkum

Studie: Češi jsou při nákupech online impulsivnější, radost z utrácení se jim ale nevrací

AI Google Marketingový výzkum SEO

Infografika: Jaký má Google náskok ve vyhledávání před ChatGPT

Marketingový výzkum

Studie: TV připojenou k internetu má už 57 % televizních domácností, přesto dominuje sledování lineárního vysílání

Marketingový výzkum

Lidl, Lidl, Lidl. Inzerenti mezi řetězci s potravinami mají jasného krále

Budování značky Kreativní reklama Marketingový výzkum

Nejlepším hercem v reklamě 2024 je Hynek Čermák, kategorii maskotů ovládli Pat a Mat

Budování značky Marketingový výzkum

Žebříček čokolád: Do reklamy loni nejvíce investoval Lindt, v TOP 5 dle znalosti ale tuto značku nenajdeme

E-Commerce Marketingový výzkum

Velký test e-shopů: Jak si vedly české online obchody pod drobnohledem odborníků z e-commerce?

Marketingový výzkum

Studie: Využívání generativní AI mezi spotřebiteli při online nakupování prudce roste

Marketingový výzkum

Behaviorální lekce: Zvyk je silnější než lákavá reklama

E-Commerce Marketingový výzkum

Úvod roku v e-shopech přinesl meziročně výrazně vyšší průměrné útraty spotřebitelů za zboží

Marketingový výzkum

Ta, ta, ta, ta! Do reklamy investoval loni mezi nábytkáři nejvíce XXXLutz

Načíst další stránky
Marketing Journal

Vyhrajte jakoukoliv knihu od nakladatelství

Chci soutěžit
Top články
Studie: Využívání generativní AI mezi spotřebiteli při online nakupování prudce roste
Rozhovor s Richardem Shottonem: poznatky behaviorální psychologie pomáhají lidem k environmentálně udržitelnějšímu chování
Digitální trendy pro rok 2015 dle Mary Meekerové: mobilizujte se pro mobilní věk
Výzkum Focus Agency: Využívání Public Relations v České republice
Nielsen: Uživatelé stráví více času online na mobilních zařízeních než na PC
Copyright © 2004-2020 Focus Agency, s.r.o. Plné znění licenčních podmínek. ISSN 1803-957X
Jakékoliv publikování, přebírání nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu Focus Agency, s.r.o. zakázáno.
  • RSS 1
  • Štítky
  • Zpracování osobních údajů
  • Pro inzerenty
  • Kontakt
  • PR AGENTURA
  • COOKIES
Sledujte nás:
Tento web používá soubory cookie k poskytování služeb, personalizaci reklam a k analýze návštěvnosti. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

To nejlepší z moderního marketingu
do vašeho inboxu.

Čistá inspirace jednou za 2 týdny.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?