WebTop100 podcast: s Vítem Jandou o krátkých videích a TikToku
Jedním z nejvíce využívaných marketingově komunikačních formátů dnešní doby se v poslední době stala krátká videa. Jejich boom můžeme sledovat pod vlivem TikToku prakticky na všech tradičnějších platformách a právě krátkými formáty se snaží kreativci a influenceři ovlivnit masy mladých lidí a nejen jich.
Pozvání do WebTop100 podcastu přijal Vít Janda. Ve 23 letech vycházející hvězda českého digitálu, která založila agenturu TikTokuj (nyní ShortPRO), která má práci právě s krátkými videoformáty zapsanou ve svém DNA. V průběhu rozhovoru rozhovoru se tedy samozřejmě věnujeme především TikToku, ale i Shorts, či Reels. Rozebíráme, co dodržovat, aby značky a firmy dosahovaly kýženého úspěchu.
Z průběhu celého rozhovoru je více, než zřejmé, že i při práci s krátkými videi je klíčem k úspěchu maximálně se sžít s danou značkou. Autenticita je ostatně něco, co je v marketingu obecně velmi ceněné aktivum a u formátů, kde má značka na zaujetí konzumenta často jen pár vteřin, je tím důležitější.
Nevyhýbáme se nicméně ani kontroverznějším tématům, jako je určitá míra pokrytectví vůči TikToku, nebo třeba hojné využívání krátkých videoformátů celým spektrem politické reprezentace a nutné “cringe” momenty s ním spojené.
Jaká témata jsme v podcastu otevřeli?
-
- Jak oslovit mladou generaci?
- Proč je důležité umět se sžít se značkou?
- Dá se dnes ještě "trefit" do cílovky organicky?
- Proč být a kdy nebýt na TikToku?
- Dává smysl nákladnější produkce?
- Jak často tvořit obsah?
- Pokrytectví ve vztahu k TikToku
- Může trapnost fungovat?
- Jak oslovit mladou generaci?
Přejeme příjemný poslech či zhlédnutí. WebTop100 podcast je nově i natáčen na kameru.
Rozhovor najdete také na Spotify, stažení do mobilu pro poslech na cesty umožňují Google Podcasts nebo Apple Podcasts.