WebTop100 podcast: se CMO ZOOT Jaroslavem Kauckým
Jaroslav Kaucký se v marketingu pohybuje prakticky celý svůj profesní život, věnoval se mu jak na straně agentury, tak klientské. O digitálu přednáší, své zkušenosti předává dál formou různých kurzů a zkrátka a dobře, v komunitě je výraznou osobností.
V posledních letech je spjatý především s fashion vertikálou, můžeme ho znát jako aktuálního marketingového ředitele značek ZOOT a Bibloo, dříve i Urban Store.
„Dokud jsem byl na straně agentury, byl jsem přesvědčen, že je to nejlepší věc na světě. Jakmile jsem přešel, začal jsem to dávat agenturám sežrat, a challengoval jsem je. Bohužel na blbých místech. Dnes to dělám jinak, umím si lépe nadefinovat očekávání, nejsem už ta kyselá huba, za kterou se bojí jít account, spíš jsem parťák, se kterým se to celé dá posouvat,” říká Kaucký v průběhu rozhovoru a upřímně tak popisuje situaci, ve které se již ocitlo mnoho marketingových profíků.
V rozhovoru jsme se věnovali jak rozdílům práce v agenturním prostředí a u klienta, tak především marketingovým tématům, často spjatým právě se specifikami odvětví módy.
ZOOT má ostatně zkušenosti s mnoha různými typy marketingových strategií a o konkrétní témata tak v rozhovoru nebyla nouze.
Povídali jsme si především o těchto oblastech:
-
- Jak se přechází od agentury k zadavateli
- Vztah s dodavateli s agenturní zkušeností v zádech
- Specifika marketingu v rámci módy
- Dvojjedinost manažerské funkce a žonglování se značkami
- Existuje ve fashion vertikále něco jako věrný zákazník?
- ZOOT a jeho resuscitace
- Marketplaces jako ohrožení tradiční e-commerce
- Jak se přechází od agentury k zadavateli
Přejeme příjemný poslech či zhlédnutí. WebTop100 podcast je nově i natáčen na kameru.
Rozhovor najdete také na Spotify, stažení do mobilu pro poslech na cesty umožňují Google Podcasts nebo Apple Podcasts.