posttesty

1. 10. 2008
posttesty využívají kvantitativní i kvalitativní metody marketingového výzkumu s jejichž pomocí ověřují účinnost skončené reklamní kampaně na zaměřenou cílovou skupinu, průběh výzkumu je rozdělen do dvou etap – v první se před začátkem kampaně získávají znalosti o úrovni znalostí a postojů cílové skupiny vůči firmě či výrobku a kampaň se poté upravuje dle výsledků, ten se srovnává s výsledkem ve druhé fázi posttestu, jež se realizuje po skončení kampaně
posttesty využívají kvantitativní i kvalitativní metody marketingového výzkumu s jejichž pomocí ověřují účinnost skončené reklamní kampaně na zaměřenou cílovou skupinu, průběh výzkumu je rozdělen do dvou etap – v první se před začátkem kampaně získávají znalosti o úrovni znalostí a postojů cílové skupiny vůči firmě či výrobku a kampaň se poté upravuje dle výsledků, ten se srovnává s výsledkem ve druhé fázi posttestu, jež se realizuje po skončení kampaně
Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?