Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava

12. 12. 2008 | Brož František

O Vysoké škole báňské – Technické univerzitě

Ekonomická žurnalistika

Cílem studia Ekonomické žurnalistiky na bakalářském stupni je příprava studentů na profesi redaktorů sdělovacích prostředků (zvláště ekonomicky zaměřených) nebo na profese pracovníků v hospodářském řízení a správě médií. Absolvent bude schopen srozumitelně, fundovaně a nezkresleně zprostředkovat základní informace z ekonomické teorie a hospodářské politiky široké veřejnosti, nepředpojatě je vykládat a případně také zvládat agendu hospodářského a administrativního řízení „malých“ redakcí všech typů médií (v oblasti periodického tisku, rozhlasového a televizního vysílání i internetu). Na základě odborných znalostí, daných studiem ekonomických předmětů oboru Hospodářská politika a správa, a základů znalostí o komunikačních procesech probíhajících v rámci mediální komunikace, bude schopen popularizovat odborné otázky a tím je zasvěceně zprostředkovávat veřejnosti.

Marketing a obchod

Bakalářské studium oboru Marketing a obchod je koncipováno tak, aby se absolventi byli schopni teoreticky i prakticky orientovat v základní problematice marketingu a obchodu, a to zejména z pohledu mikroekonomického.
Východisko studia představuje obecný základ, který je dále prohlubován o znalosti z oblasti podnikové ekonomiky, managementu a zejména marketingových a obchodních disciplín: marketingového výzkumu, marketingových aplikací, spotřebitelského chování a obchodních činností.
Absolventi mohou nalézt uplatnění v obchodních a marketingových útvarech podniků, ve výzkumných agenturách, poradenských firmách a reklamních společnostech.


 

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?