Vysoká škola ekonomická v Praze

12. 12. 2008 | Brož František

O Vysoké škole ekonomické

Ekonomická žurnalistika

Vedlejší specializace magisterského studia je garantována katedrou hospodářské politiky VŠE. Umožňuje doplnit studium některé z hlavních specializací o takové znalosti, které absolventům studia umožní žurnalistickou praxi. K tomu účelu jsou ve vedlejší specializaci zařazeny předměty, které ho seznamují s nezbytnými teoretickými i praktickými základy žurnalistické práce. Mimoto se snaží doplnit jeho specializovanou přípravu vybranými předměty mikroekonomického a makroekonomického profilu a rozšířit jeho obecný humanitní rozhled.
Absolvent je schopen se dobře uplatnit v odborné ekonomické redakci jakéhokoliv ekonomického deníku či časopisu. Studium vedlejší specializace může být vhodným doplňkem kvalifikace vysokoškolsky vzdělaného ekonoma pracujícího v oblasti státní správy, podnikového managementu (s ohledem na vytváření public relations firmy), ekonomického poradenství či ekonomického výzkumu.

Marketing

Katedra marketingu se snaží ve výuce nabízených předmětů propojit teoretické poznatky s praxí, aby studenti po absolvování nabízených kurzů měli vedle nabytých vědomostí reálnou představu o jejich využití v běžné marketingové praxi firem.
Předměty učebního plánu, které v současnosti zajišťuje katedra marketingu, poskytují absolventům komplexní pohled na marketing, který je velmi populární disciplinou s velkým potenciálem pro využití v praxi.


 

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?