Západočeská univerzita v Plzni

12. 12. 2008 | Brož František

O Západočeské univerzitě v Plzni

Management obchodních činností

Absolvent bakalářského studia disponuje po ukončení studia sumou znalostí, které umožňují úspěšně vykonávat ekonomické a manažerské funkce v podnicích a institucích působících v oblasti obchodu, cestovního ruchu, hotelnictví a lázeňství, ale i funkce v obchodních a marketingových útvarech firem výrobních a služeb. Prokazuje znalosti, které jej profilují tak, že je schopen se teoreticky i prakticky orientovat v základních otázkách tržní ekonomiky, zejména na úrovni mikroekonomické a aktivně se podílet na řízení podnikatelských, případně hospodářských či správních subjektů. Kromě specifických disciplin oboru jsou součástí jeho znalostí poznatky ekonomické teorie, statistiky, základů práva, operačního výzkumu, podnikové ekonomiky včetně účetnictví a financí, jakož i dovednosti nezbytné k aktivnímu využívání výpočetní techniky a jazykových znalostí, nejméně ze dvou světových hospodářských jazyků.


 

 

 

Štítky dokumentu: Marketingový výzkum

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?