WebTop100 podcast s Tomášem Vyskočilem, zakladatelem úspěšných filmových serverů
Zdroj: Tomáš Vyskočil, repro WebTop100 podcast
Tomáš Vyskočil je v prostředí českého digitálního světa hluboce zakořeněn. Svou kariéru začínal na začátku tisícíletí jako produktový manažer v Atlasu, kde se tou dobou stavěly základy pozdější scény. Postupně také působil například v Seznamu, H1, kde vedl SEO tým, nebo aktuálně na pozici UX Design Managera ve Vodafone.
Celý jeho produktivní život dokáže zároveň velmi dobře propojovat svůj cit pro digitální kanály s vášní pro vše filmové. Stál tak u vzniku notoricky známých projektů jako je Edna.cz (dříve Lost.cz), Filmtoro nebo globální Flixpatrol. A právě příběh kolem zakládání a rozvoje těchto projektů je hlavním námětem našeho podcastového povídání.
„Vystudoval jsem stavební fakultu, což mě sice moc nebavilo, ale na konci devadesátek to mělo nesmírnou výhodu v tom, že VUT bylo jedním z mála míst, kde bylo stabilní slušné připojení k internetu. Začal jsem brouzdat na netu, hltat články o filmech a brzo i psát na portál dokina.cz. No a vzhledem k tomu, že se mi nechtělo vždy úplně čekat, až se mi z dokina.cz ozvou, že potřebují nějakou recenzi, založil jsem si svůj vlastní portál filmnet, na kterém jsem se mohl dosytosti realizovat,” říká Tomáš hned na úvod rozhovoru. Tím odstartoval sérii jeho fanouškovsky i byznysově zajímavých projektů.
V rozhovoru se dále dozvíte:
-
- Kde se vzala popularita Lost.cz a Edny
- Proč mělo Filmtoro nejsložitější start ze všech Tomášových projektů
- Proč je projekt Flixpatrol trefou do černého s ideálním načasováním startu a jak to má Tomáš obecně s mezinárodními ambicemi
- Jak mu pomáhá jeho agenturní a manažerský background v rámci rozvoje jeho projektů
- Jaké jsou marketingové pilíře Tomášových filmových projektů
- Kde se vzala popularita Lost.cz a Edny
… a mnohem více.
Příjemný poslech, ideálně s velkým popcornem v ruce.
Rozhovor si můžete také najít na Spotify, stažení do mobilu pro poslech na cesty umožňují Google Podcasts nebo Apple Podcasts.
Tip redakce:
Slevomat už dlouho není o slevách a už nesčetněkrát v něm probíhaly debaty o změně jména. V předchozím podcastu WebTop100 prozradil jeho CEO, Ladislav Veselý, že rolí Slevomatu je dávat lidem inspiraci pro trávení volného času, ať už jde o vyplnění hodinky večer, víkendu, nebo třeba shánění letní dovolené.
V rozhovoru se dozvíte:
- Jak je to s postupnou evolucí Slevomatu
- Jak se oklepali z covid krize a co pro její zdárné přečkání museli dělat jinak
- Kolik má Slevomat vlastně zákazníků, odkud jsou a jak na ně cílí
- Kam se bude byznys Slevomatu ubírat dále
- Jak je to s rolí obchodních týmů a marketingových aktivit
- Jak vypadá customer journey Slevomatu
Poslechnout si ho můžete níže.
Další detaily a rozcestník na další podcastové platformy najdete v samostatném článku zde.