Content First: jak na virální obsah, o síle headlinu a obsahu, který zákazník nepřeskočí
Jak se dá pojmout obsah v newsletteru, aby se z něj stal virál? Jak z technického produktu udělat miláčka sociálních sítí? Jak může obsahové strategii pomoct, když je založena na datech z vyhledávání? A jak tvořit obsah vašich stránek, který sám dovede zákazníka k nákupu a pomůže vám ho udržet? Je potřeba se bát umělé inteligence nebo jde spíše o příležitost pro grafiky a tvůrce obsahu? To vše a mnoho dalšího přinese desátý ročník konference Content First.
Tvořte obsah, který si vaši zákazníci skutečně zamilují, a po kterém zaručeně skočí média, stejně jako našich 17 řečníků.Sejdeme se s nimi 25. května v prostorách Hotelu Jalta s vyhlášenou kuchyní. Těšit se můžete na inspirativní case studies, novinky a trendy v tvorbě contentu i nejzajímavější obsahové formáty a nové technologie.
Ochutnávka z přednášek:
Pindíci, Brno a knihy
Jak na virální obsah vám předvede Adam Pýcha z Knihy Dobrovský. Všichni víme, že nápady chodí zpravidla o půl páté. Jinak to není ani u obsahu, který tvoří v KNIHY DOBROVSKÝ. Snaží se vás překvapit v mailingu, šokovat na sociálních sítích a pobavit, když vám dorazí jejich balíček. V této přednášce se na některé takové nápady podíváme a ano – dojde i na pindíka.
Jak tvořit poutavý titulek, k němuž ani nepotřebujete obrázek
Říká se, že jeden obrázek vydá za tisíc slov. Miloš Kočí - VMLY&R vám ukáže, že to může být i naopak. Že když máte dobrý titulek, obrázek nebudete potřebovat. A že headliny nikdo nečte? Omyl! Stačí poskládat pár výstižných slov.
Mapy.cz: Z technického produktu miláčkem sociálních sítí
Jana Kovářová ze Seznam.cz předvede, jak za roky působení na sociálních sítích z Map vybudovali brand s jednotnou a rozpoznatelnou komunikací napříč kanály, který při představování nových funkcí pro aplikaci i web sbírá stovky pozitivních reakcí. Jaká byla evoluce příspěvků? Jak komunita pomáhá posouvat Mapy dál? A jak se koordinují produktové releasy s komunikací?
Nadšené publikum z loňského ročníku Content First. Zdroj: Internet Info
Jak na text, který zákazníci nepřeskočí
Jak na komunikaci, kterou lidé nechtějí „přeskočit“? Jak vytvářet obsah, který klienti, média a hlavně miliony zákazníků skutečně milují? A jak efektivně snoubit kreativní myšlení se světem PR? To všechno vám ukáží Nikola Foktová a Radek Vítek z Publicis Groupe na příkladech značek Malteesers, Huawei, Heinz, Snickers či McDonald's.
Jak si díky obsahu udržet zákazníka
Zamýšlíte se někdy nad tím, proč vaši uživatelé opouštějí váš produkt a proč už se případně nevracejí? V přednášce Vladany Bačové z agentury Pretty Much Nomads se podíváme na to, jak pomocí dobře načasovaného a implementovaného obsahu udržet své zákazníky.
Na workshopu se naučíte tvořit kreativní příběh
Po loňském úspěchu pro vás pořadatelé připravili další Workshop s Reném Nekudou, tentokrát na téma „Příběhová kreativita“. Naučíte se několik základních způsobů, jak při psaní nejuniverzálnější příběhový vzorec ohýbat ve svůj prospěch. A jako bonus si potrénujete kreativní sval, takže po absolvování tohoto teoreticko-praktického workshopu můžete očekávat jak příchod nových nápadů, tak i odbourání stresu. Stačí dorazit s otevřenou myslí!
Jaký obsah a kanály vítězí u mladých zákazníků
S Jurajem Kováčem z THIS IS LOCCO zjistíte, jak se tvoří obsah, který boduje u mladých zákazníků i na kreativních soutěžích. Zavede vás do světa gamingu, livestreamu i metaverse.
Jak využít data k osvětové kampani
Na podzim roku 2021 došlo ke krachu Bohemia Energy. Adam Ondráček ukáže, jak komunikační agentura #KONTRAClimateChange ve spolupráci se Svazem moderní energetiky a Budovy21 vytvořila obsah založený na datech s dosahem v ekvivalentu 221 milionů korun v mediální hodnotě a odkomunikovala jasně původce energetické krize.
A to zdaleka není vše. Kompletní program Konference Content First najdete na stránkách akce, stejně jako registrační formulář. Organizátorem akce je TUESDAY Business Network a produkci zajišťuje Internet Info.