Zapněte letový režim, začíná dovolená. Letiště Praha představuje kampaň na podporu cestování

17. 4. 2023 | redakce, TZ
Letový režim na telefonu používá většina lidí častěji v situacích na zemi. Jeho známost a název z něj ovšem dělá velmi chytrý prvek kampaně Letiště Praha, která se snaží dostat lidi „do vzduchu“. Objeví se mimo Česka i v Německu, v oblasti Saska a Drážďan.

Vzbudit touhu cestovat a přepnout do letového režimu chce Letiště Praha kreativní kampaní s hlavní komunikací přímých dálkových linek do Soulu, New Yorku a na Tchaj-wan. Nová kampaň se objeví i na německém trhu.

„Kreativa kampaně je postavená na ikonickém prvku letového režimu, který chceme využívat dlouhodobě. Právě přepnutím do letového režimu na mobilním telefonu začíná ta pravá dovolená, kdy je konečně možné nechat za sebou všechny starosti, stres a začít se naplno oddávat zážitkům,“ říká Pavlína Musilová, manažerka marketingu a korporátní identity na Letišti Václava Havla Praha.

Letiště Praha podpoří také nové linky, které z Prahy v průběhu roku 2023 zahajují provoz a míří do turisticky oblíbených destinací. Je mezi nimi například Rhodos, Bilbao, Gdaňsk, Sevilla, nebo Reykjavík. Zároveň cestující budou moci v průběhu celé sezóny opět soutěžit o letenky s dopravci, stačí sledovat sociální sítě Letiště Praha.

Kampaň se objeví mimo online prostor také v silné rádiové komunikaci. Doplní ji také microsite se základními informacemi o vybraných destinacích a možnostech přímého leteckého spojení www.zazitkyuzcekaji.cz. „Kampaň nově bude také v německé mutaci, kde se budeme zaměřovat na obyvatele Saska a okolí Drážďan, pro které je Letiště Praha v mnoha případech svojí blízkostí, dostupností, počtem destinací i rozsahem služeb nejlepší variantou,“ uzavírá Musilová.  

Štítky dokumentu: Budování značky

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: