K čemu dechberoucí exteriéry a velký štáb? Tyto reklamy na škodovku vznikly v obýváku
Reklamy na automobily bývají často velmi podobné. Je v nich atraktivní vůz, který projíždí po prázdné silnici napříč krásnou krajinou nebo naopak přeplněnými městy. Překonává nejrůznější překážky, zdolává výzvy… Jenže jak natočit takovou reklamu, když je celý svět zavřený doma a se štábem a herci se prostě nepotkáte? Pak je potřeba vzít zavděk vlastním obývákem, rodinnými příslušníky a modely autíček. Přesně tak vznikly nové reklamy na SUV modely značky Škoda.
Škoda ve spolupráci s kreativní agenturou Optimist oslovila 3 kreativní režiséry a každý z nich během koronavirové krize vytvořil reklamní spot.
Prvního se ujal Steffen Haars a jako kulisy zvolil vlastní skříně, gauč i květináče. Snažil se ve svém spotu upozornit na nejrůznější rozptýlení, kterým čelí všichni, kdo pracují z domu (což byli v posledních týdnech téměř všichni). Sám Haars k této zkušenosti s natáčením doplnil:
„Zajímalo mě, jak se mi bude pracovat s malým štábem složeným pouze ze mě a mé přítelkyně, která stála za kamerou a ostřila, když jsem zrovna vystupoval v záběru. Jinak jsem měl kameru v ruce já – po jedenácti letech. A moc jsem si to užíval.“
Jiný přístup zvolil Johan Kramer, který stojí za dalším spotem. Ten jako hlavní hvězdu obsadil svého pejska, Paca. A jak uvidíte ve videu, Paco se nepřestává divit, co se v jeho domově děje.