Kreativní inspirace The Guardian upozorňuje na autocenzuru amerických médií provokativním billboardem
Budování značky Kreativní inspirace Reklama na antiperspirant pro intimní mužské partie nabízí netradiční možnost přivonět si
Kreativní inspirace SPZ od vozu jako slevový kód na e-kolo. Kreativní akce značky Velotti dokázala dostat stovky Pařížanů z aut za řídítka
Kreativní inspirace Marketing v neziskovém sektoru Tyto billboardy se mohou na slunci spálit. Ukazují, že vy také
Budování značky Kreativní inspirace Cannes Lions: PENNY ovládlo kategorii Print & Publishing s balením produktů dávajícím cenu na první místo
Kreativní inspirace Kreativní reklama Cannes Lions: Postelové scény propagující Viagru nabídly nejlepší filmové řemeslo
Kreativní inspirace Kreativní reklama Outdoor Cannes Lions: Grand Prix bere poprvé česká kampaň. Mezi vítěze se řadí i úvodní ceremoniál olympiády v Paříži nebo připomínka zmeškaných narozenin
Budování značky Kreativní inspirace Kreativní reklama Naši fanoušci kupují spousty věcí, vzkazuje Tubi značkám v chytré kampani