Budování značky Formy PR Brněnský dopravní podnik přehodnocuje své znázornění seznámení v tramvaji. Vizuál odstraní z kampaně
Formy PR Media Relations Ceny Mluvčí roku 2024 jsou rozdány. Zvítězili Jakub Ghanem, Šárka Nevoralová a PR tým ČEZ
Budování značky Formy PR Duolingo se zapojilo do propagace Hry na oliheň. Maskot Duo nutí uživatele ke studiu korejských frází ze seriálu
Formy PR České PR opět slaví zlato na světových cenách. Ocenění získalo propojení gamingu a péče o pleť
Budování značky Formy PR Přehlídka Victoria's Secret po 6 letech se stala symbolem polovičatého rebrandu, který stačí
Content Marketing Formy PR Interní komunikace Kampaně na sociálních sítích Ceny Zlatého středníku si odnáší Česká televize či L'Oréal. PR Klub oznámil přejmenování na Asociaci strategické komunikace a vztahů s veřejností
Formy PR Podpora prodeje Ananas jako klíč k lásce. Španělský supermarket zavedl pro zákazníky signál ochoty k seznámení