KFC uvedlo zubní pastu s příchutí smaženého kuřete. Není to aprílový žert
Minulý týden byl 1. duben, svátek rozpustilých žertů, do kterého se pouští řada značek. Obvykle s produktovou inovací přehnanou ad absurdum. Proto třeba OpenAI přišla s hlasovou chatbotkou pojmenovanou Monday, která zněla skutečně otráveně, Knihobot oznámil uvedení parfému s vůní knih. Nic z toho ale nepřesáhlo legraci na jeden den. Fast-foodový řetězec KFC ovšem udělal krok dál.
Co začalo jako fór, se stalo skutečnou produktovou řadou. Ve spolupráci se značkou ústní péče Hismile uvedlo KFC na trh limitovanou edici zubní pasty, která chutná jako jeho ikonické kuře smažené s tajnou směsí 11 bylinek a koření.
Zubní pasta se prodává v tubě za 12 eur a nese s sebou proti sobě stojící příslib vyčištěných úst a chutě šťavnatého smaženého kuřete. Skuteční nadšenci si k tomu mohou za 54 eur dokoupit ještě elektrický zubní kartáček. Ten je brandově červený, nese logo KFC s plukovníkem Sandersem a nabízí tři režimy čištění a vestavěný časovač. Vše najdete na webu Hismile (v době vydání článku je už ovšem vyprodáno, pozn. red.).
Původně mělo jít jen o aprílový žert. V reakci na nadšení fanoušků a na virální potenciál nápadu se ho v Hismile a KFC rozhodli uvést v život.,
Marketingový ředitel společnosti Hismile, Koban Jones, k tomu v tiskové zprávě uvedl:
„Začalo to jako aprílový žertík, ale řekli jsme si, proč to neuskutečnit? Tato spolupráce je odvážná, nečekaná a opravdu zábavná."
KFC má možná první zubní pastu, ale rozhodně není první potravinářskou značkou, která se pouští do výroby tematických produktů v oblasti péče o tělo. Zubní pastu s příchutí pomerančového džusu přinesla dříve Tropicana. Heinz uvedl kečupové mýdlo, a bylo dokonce české výroby. Pivní mýdlo je pak téměř klasikou. Nevíme, jestli je dech od pasty KFC skutečně tak osvěžující, může ale minimálně posloužit jako náplast pro ty, co se ke kyblíku křidýlek od plukovníka Sanderse nemůžou v konkrétní chvíli dostat. A jako bonus jde o náhražku s nulovým množství kalorií.
Zdroj: KFC