Kaufland oslavuje druhý rok v esportu představením Fofrtašky 2.0 pro gamery. Je odpovědí na virální fór

9. 3. 2023 | Petr Michl
Řetězec šlape do esportu už 2 roky a na oslavu prodloužení partnerství s týmem SINNERS Esports připravil „revoluční MEMErche”: fofrtašku pro gamery vyrobenou experty na batohy z Braasi Industry.

Proč by mělo být sociální přijatelné neničit si záda nákupem jen pro důchodce? Milovníci esportu mají rádi memy a užijí si jistě i „MEMErcheKauflandu v podobě „fofrtašky“ na kolečkách, která se může změnit v trendy batoh.

Vznikl na oslavu prodloužení partnerství s týmem SINNERS Esports a také dvouletého výročí zapojení Kauflandu v esportu. Na tomto unikátu mezi merch zbožím se podílí jako výrobce (batohové) studio Braasi Industry, za myšlenkou a realizací pak stojí agentury DDB FTW, OMD a FUSE.

Lidé mají Kaufland zafixován jako obchod pro seniory. Stejně jako celé partnerství se SINNERS, má i Fofrtaška 2.0 za cíl supermarket omladit ve smyslu skladby věkové skupiny jeho zákazníků. Přenesením důchodcovské fofrtašky do gamingové kultury omlazujeme pak i samotnou značku Kaufland. Na první pohled absurdní produkt odpovídá všem nárokům gamerů, ať už se vypraví na LANku, nebo na nákupy do Kauflandu,” představuje ideu kampaně a produktu Creative Director DDB FTW Prague Ivan Soukup.

„Fofrtašku” známe jako klasickou nákupní tašku na kolečkách především v rukou seniorů. Nyní vznikla Fofrtaška 2.0, která je však ušitá na míru hráčům a hráčkám videoher. Do úložného prostoru se vejde nákup nebo celá herní výbava od myši až po monitor. Fofrtaška disponuje také solárním panelem na dobíjení telefonu, červeným LED světlem, závodními kolečky s odpruženou nápravou, nebo teleskopickým madlem a ve velikosti jež umožňuje si ji vzít i do letadla jako příruční zavazadlo.

Příběh vzniku Fofrtašky 2.0 se začal psát na podzim 2022 jako vtip na sociálních sítích (viz video Agraela níže), který následovaly požadavky stovek fanoušků na vytvoření prototypu. Skutečná Fofrtaška 2.0 půjde v omezeném množství kusů do prodeje 15. 3. na e-shopu esportové organizace SINNERS Esports.

O design Fofrtašky se postarala populární holešovická značka Braasi Industry, která vyváží batohy do celého světa.

„V Braasi máme netradiční projekty a spolupráce se značkami velmi rádi. Fofrtaška 2.0 byla zábavnou výzvou, neboť vyžadovala propojení našeho know-how jak z výroby batohů, tak i jízdních kol, kterým se také věnujeme. Hodně dílů jsme vyvíjeli přímo na míru, což je na výsledném prémiovém zpracování znát,” popisuje proces vývoje Fofrtašky Šimon Brabec, spoluzakladatel a šéfdesignér Braasi.

Vydáním Fofrtašky 2.0 navazují Kaufland a SINNERS Esports na první rok své spolupráce, během kterého předvedli například drone show na Ještědu, vytvořili oblíbené reklamy s esportovci v Kauflandu, uvedli gastro minisérii Grilferno s hráči vařícími v přírodě na ohni či bojovali s mýty ohledně hráčů počítačových her a jejich zdraví v seriálu Zdravý Hříšník.



Partnerství se SINNERS jsme měli od začátku v plánu konzistentně aktivovat v průběhu celého roku. Množství projektů, se kterými jsme úspěšně oslovili mladé hráče a přiblížili jejich svět i starším generacím, však předčilo naše očekávání. Tato snaha spojovat generace vedla právě až ke vzniku Fofrtašky 2.0,” uzavírá Petr Hoffmann, Head of Digital v Kaufland Česká Republika.

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: