Nové spoty Bauhasu: Vojta Mravenec, práce všeho druhu
Síť hobby marketů BAUHAUS pokračuje s kampaní „Nešikovný manžel“ a tentokrát se vydává rovnou do světa pohádek. Vojta Kotek se ve své fantazii mění ve Ferdu Mravence, jeho manželka Eliška v půvabnou Berušku a prodavač Zdeněk Charvát v neúnavného brouka Pytlíka. Společně dokazují, že i mezi pohádkovými kulisami platí claim Pro práce všeho druhu je tu BAUHAUS.
„Kampaní chceme s nadsázkou připomenout, že u nás se dá najít opravdu všechno – od stavebního materiálu přes nářadí až po služby, které usnadní projekty doma, na zahradě i v interiéru. V BAUHAUSu zkrátka platí, že jsme tu pro práce všeho druhu. Tentokrát jsme k tomu přizvali Čechům dobře známé a oblíbené hrdiny ze světa Ferdy Mravence. A jak už je u nás zvykem, nechybí humor, nadhled ani lehká sebeironie, kterou naši zákazníci oceňují,“ říká Jindřich Hovorka, vedoucí marketingu společnosti BAUHAUS.
Vojta Mravenec v TV, OOH, printu i napříč digitálem
Vojtu Kotka v roli Ferdy Mravence uvidí diváci na televizních obrazovkách během září a října, a to hned v několika formátech. Kromě hlavního půlminutového spotu a desetisekundových reminderů se na kanálech Nova a Prima Group, ale i na ČT a Oneplay objeví také sponzorské vzkazy nebo injektáže, vše doplní využití HbbTV formátu.
Desetisekundové spoty nesou témata ještěrky a brouka Pytlíka, respektive pytlíku sádry.
V online kampani je doplní také spoty o stopáži 20 sekund, bannery, interaktivní brandingové formáty nebo online audio. Šestisekundový bumper je pak povedeným brandovým kraťasem, do kterého se vejde i úspěšné použití pily k uříznutí kmenu stromu.
Nezaměnitelné vizuály budou k vidění v rámci intenzivní OOH kampaně napříč Českou republikou a chybět nebude ani kreativní zpracování v printu nebo v podobě radiových spotů. Pro pokračování kampaně byl do nové aranže upraven také již ikonický akustický branding vycházející ze songu Our House od skupiny Madness.
Režie se stejně jako u předešlých spotů ujal Vojta Kotek, kreativního zpracování Ondřej Hübl, Viktor Říha a Tomáš Vápeník z agentury Jinej Gang. Vizuály vznikaly během natáčení tak, aby zachytily autentickou atmosféru. Autorem fotografií je Miro Minarovych