Penny nabízí v soutěži silikonová prsa. Rohlik.cz se v anti-kampani drží těch kuřecích
Zdroj: Penny Market
Obchodní řetězec Penny Market přišel se soutěží o netradiční ceny. Mezi možnými výhrami najdete třeba poukaz na plastiku prsou, příspěvek na splátku hypotéky nebo bezplatné získání zboží, které se během minuty vejde do nákupního košíku.
Kampaň nese název Akce, jak si račte přát. Soutěže se můžete zúčastnit po nákup přinejmenším za 100 korun v období od 2. do 15. ledna. Zákazník si dozví, zdali vyhrál poté, co vyplní číslo účtenky do online formuláře.
Penny na svém webu píše:
„Přispějeme vám na splátku hypotéky – no kdo by si nechtěl při nákupu brambor ulehčit od tíhy vlastní střechy nad hlavou? A když už mluvíme o těžkostech, chtěli jste prsa, tak jsme nabídku trochu přifoukli! Kromě kuřecích a krůtích máme i ta silikonová. Pro ty, kdo rádi nakupují s grácií, máme odvoz limuzínou přímo do prodejny Penny, kde najdete akční Wippy toaletní papír (třívrstvý, protože na komfortu záleží).“
„Silikonovou výhrou“ je konkrétně poukaz v hodnotě 100 tisíc korun na „plastickou operaci či zákrok“ na smluvené klinice plastické chirurgie. „Příspěvek na splátku na hypotéku“ je jen zajímavě otextovanou jednorázovou výhrou 30 tisíc korun (bez vazby na to, jestli hypotéku máte). Mezi kreativní ceny patří 99 balení toaletního papíru nebo odvoz limuzínou poté, co si v Penny pořídíte nákup za vlastní prostředky.
Poněkud bizarní a vymykající se normálu. A právě to dle Penny funguje.
Rohlik.cz sází na kuřecí prsa
„Protiakcí“ reagoval na kampaň Penny i online prodejce potravin Rohlik.cz. Místo silikonových prsou nabídl omezený počet slevových kódů 100 Kč na kuřecí prsa.
Akci uvedl slovy:
„Představte si to… Koupíte chleba a vyhrajete… prsa! U nás tohle nehrozí. Na Rohlíku žádné losování, žádné účtenky – stačí objednat a zadat kód CHCIPRSA a voilà, kuřecí prsa máte o stovku levnější.A co limuzína?
Jasně, tu máme… Ehm, no dobře, spíš ne. Ale kdo potřebuje limuzínu, když vy do obchodu nemusíte a my vám nákupy doručíme s grácií a úsměvem až ke dveřím? No neberte to!“
Již v den uvedení této akce (9. 1.) pak oznámil, že lidé 1000 slevových kódů využili.
„Odliš se, nebo zemři,“ i kreativní svezení se na populárním tématu jsou reklamní techniky, které stále neztrácí svou efektivitu. Dokazují to Penny Market i Rohlik.cz