Proti koronaviru s odstupem a humorem: Jak si poradily restaurace po celém světě?
Restaurace se pomalu otevírají a mnohé z nich se snaží chytře a zároveň kreativně vyřešit dilema,jak donutit návštěvníky, aby dodržovali povinné odstupy, a prostor restaurace tak pro ně byl co nejvíce bezpečný. Mnohdy geniální nápady fungují také jako virální marketing a fotky těch nejlepších restauračních uspořádání oblétly skrze sociální sítě doslova celý svět.
Tady je obsazeno!
Naznačení doporučené vzdálenosti mezi restauračními stoly by šlo vyřešit jednoduše cedulkou, pro marketing restaurace je však mnohem vhodnější kreativní a vtipné řešení. Thajský řetězec B-Q Plaza, který je známý maskotem zeleného dinosaura Barbegona, se třeba rozhodl toto zvířátko posadit ke stolům a donutit tak návštěvníky sdílet stůl s tímto neživým hostem.
Výsledkem je nejen hojně sdílená kampaň na sociálních sítích, ale také hromady nadšených dětských i dospělých návštěvníků, kteří si s dinosaurem dávají oběd nebo večeři.
Podobný, ale o něco elegantnější nápad měla třeba washingtonská restaurace The Inn, která do svého dobového interiéru posadila ke stolům podobně tématicky nastrojené figuríny.
A právě tento tah restauraci zařídil, že se zdarma dostala do lokálních i větších médií, které o vtipném nápadu ihned referovaly.
Zástěna kreativně
Pokud je vaše restaurace v obchodním centru, pravděpodobně kromě obsazených stolků budete zvažovat i celé zástěny, které by od sebe jednotlivé stoly dělily. I k tomu lze přistoupit kreativně, oddělovací stěny vás mohou přenést třeba mezi známá umělecká díla, jak ukazuje restaurace v K11 mall v Hong Kongu.