Vánoční reklama IKEA je dojemná i poučná tak akorát

Vánoční spoty jsou plné přepjatých emocí a setkání rodinných příslušníků po dlouhé době. IKEA už roky exceluje v tom, že dokáže být jen nenuceným pomocníkem hlavních hrdinů svých spotů. Těmi jsou běžní lidé a jejich vzájemné vztahy. Přitom dokáže někdy upozornit i na negativní jevy ve společnosti a postavit se přitom na správnou stranu. Obojí platí i pro její vánoční spot primárně vytvořený pro španělsky mluvící trhy.
Ten vypráví příběh dítěte, které marně hledá pozornost svých rodičů. Ti ji dávají mnohem častěji displejům digitálních zařízení. Jeho volba vysněného vánočního dárku je proto poněkud překvapivá. Podívejte se na ni ve videu.
.
.
.
.
Chce totiž knihovnu BILLY, a především to, aby ji spolu s ním postavili.
IKEA v reklamě vyzývá, aby lidé zapínali „domácí režim“. Upozorňuje, že domov je v první řadě o přítomnosti. A tu musíte prokázat minimálně při snaze sestavit nábytek dle návodu od švédského řetězce.

Právě rozšířenost knihovny Billy i výskyt „rodinného stavění“ nábytku z IKEA je demonstrací velikosti značky, na jejíž příběh se může mnoho lidí „napojit“.
IKEA i pro své lokální spoty využívá skutečně talentované tvůrce. Film natočila režisérka Alauda Ruiz de Azúa, jejíž film Los domingos letos získal nejvyšší ocenění na filmovém festivalu v San Sebastianu.
Tip redakce

IKEA již několik let exceluje v marketingu, který do centra svého vyprávění staví každodenní rodinný život, který je prost pozlátka. Nábytek IKEA je jen jeho doplňkem. Ukázku můžete vidět v článku níže:
