Facebook spustil 15 nových kurzů učících, jak na online byznys
Snad nikdy v historii nebyl přesun podniků do online prostředí tak rychlý jako v posledních měsících. Mnoho firem se při znemožnění fungování ve fyzickém světě tváří tvář zákazníkovi muselo přeorientovat ze dne na den na e-commerce. A právě v tuto dobu také přichází Facebook se sadou 15 nových kurzů, které by měly při této transformaci pomoci.
Jde o tzv blueprint kurzy, tedy ty, které představují základy, na kterých můžete svou online strategii postavit. Mezi nabízené kurzy patří například:
Výběr kanálů sociálních médií
(návod pro zvolení optimálních kanálů sociálních médií pro vaši firmu)
Zdroj: Facebook
Vyprávějte příběh firmy
(vysvětlení principů brandingu, k dispozici je „šablona pro značku“)
Zdroj: Facebook
Zmapování cesty zákazníka
(pochopení a zmapování cesty zákazníka jako souhrn jeho zkušeností se značkou)
Zdroj: Facebook
Stanovení marketingových cílů
(stanovení SMART cílů)
Vytvoření a správa kalendáře obsahu
Pozitivní zprávou je jistě i to, že kurzy jsou v češtině. Velká část vizuálu zůstává v angličtině, ale jde celkově o povedenou lokalizaci. Kurzy nejsou nijak dlouhé a jde převážně o nastínění základů. Přesto může jít o cenné připomenutí i pro marketéry, kteří o všech pojmech v kurzech slyšeli, ale mají v aplikaci daných znalostí v praxi co dohánět. Právě ti ocení jistě i stahovatelné šablony k vytisknutí, které mohou sloužit jako užitečné mentální cvičení od definice značky až po kalendáře obsahu.
Plnou nabídku kurzů naleznete zde.