McDonald´s uvádí: Oživlé hranolky aneb ve Frytownu není žádná brambora v bezpečí

10. 12. 2015 | Kateřina Tauchenová
Australský Frytown není jen tak obyčejné město. Je to město obydlené oživlými hranolkami. Ty se však jednoho dne začnou ztrácet. Jak to celé dopadne? O tom rozhodnou fanoušci McDonald´s.

Australská pobočka McDonald´s se ve své nové kampani propagující novinku v jejich sortimentu Loaded Fries - tedy "nabité" hranolky, u nichž už se zákazníci nemusí spokojit jen s majonézou nebo kečupem, ale mohou si k nim dopřát třeba sýrovou omáčku, salsu nebo guacamole - rozhodla přenechat slovo svým fanouškům. V jejich režii vytvoří během prosince sérii krátkých filmů s názvem Loaded (Nabitý), v nichž hrají hlavní roli právě hranolky. Kreativní agentura DDB Sydney, která za nápadem stojí, doufá, že se z příběhu o oživlých hranolkách stane největší světová davově režírovaná série krátkých filmů.

Kampaň s názvem „Bring Fries To Life“ (Dej hranolkám život) spustil McDonald´s na svém Facebooku, kde nejprve uveřejnil trailer hranolkového filmu, který diváky uvede do příběhu. Ten se odehrává v malém městečku Frytown (Smažákov), které obývají oživlé hranolky. Žijí si zde spokojený život, až do chvíle, kdy hranolka jménem Howard Spudly (Howard Bramborový), nečekaně zmizí.

A co se bude dít dál? Bude Howarda hledat jeho manželka Fryana Spudly (Smaženka Bramborová) hledat? Poradí jí místní soukromé očko Joe Fry (Joe Smažený)? A jakou roli bude v příběhu hrát The Boss (Šéf)? To už je jen na fanoušcích australského McDonald´s. Ti mají na jeho facebookových stránkách možnost sami si napsat, jak by chtěli, aby příběh pokračoval. Jeden z návrhů pak bude vybrán a natočen podle něj další díl série. Jedno je ale jisté. Ve Frytownu už není žádná hranolka v bezpečí.

Z nejlepších návrhů na pokračování příběhu pak bude vytvořeno celkem pět epizod série, kterou mohou fanoušci sledovat na speciálním „smaženém“ kanále FryFlix (název paroduje jméno internetového kanálu NetFlix, poz.red.) Všechny díly budou nakonec poskládány do krátkého filmu, který bude mít premiéru 26. prosince na Facebooku. Každý z fanoušků, jehož návrh byl zařazen do scénáře, pak bude uveden v závěrečných titulcích filmu jako jeden z autorů filmu.

Na první epizodu hranolkového seriálu se můžete podívat už teď.

Kromě aktivit na sociálních sítích jsou součástí kampaně také televizní reklamy s oživlými hranolkami, billboardy a velká digitální kampaň včetně masivní emailové kampaně.

„Tato kampaň je pro nás výzvou k tomu, abychom posunuli hranice a propojili tradiční způsoby reklamy s novými kanály. To se nám díky vytvoření filmového kanálu FryFlix povedlo a jsem velice zvědavý, jak na to bude veřejnost reagovat,“ řekl marketingový ředitel australské pobočky McDonald´s Bronwyn Powell severu AdNews.

Níže se můžete podívat na televizní reklamy, které kampaň propagující Loaded Fries doprovázejí.

 

Štítky dokumentu: Kreativní inspirace

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: