Mobilní aplikace a hry jako nástroje marketingu jsou témata konference Mobile Marketing Forum
Odborníci na mobilní marketing vám předvedou, co mohou aplikace a kampaně v herním prostředí přinést vaší značce, na co si dát pozor při vývoji i jakou business hodnotu může mít design. Čeká vás i přehled nejnovějších technologií a technologických hráčů na trhu.
Nikdy nebylo tolik možností a příležitostí spojit se s vašimi zákazníky, jako je tomu nyní díky mobilním zařízením, která máme všichni po ruce. Konference Mobile Marketing Forum se zaměří na nejnovější trendy mobilního marketingu a novinky ze světa mobilních aplikací a her.
Na programu jsou ukázky reklamních formátů i kampaní, které lákají mladou generaci, nebo nové trendy ve využívání moderních technologií jako jsou AI, virtuální a rozšířená realita. Konference se zaměří také na novinky na poli mobilních her a na cesty, které vedou k úspěšné brandové kampani v tomto často opomíjeném prostředí. Pomůže vám poznat 4milionovou skupinu hráčů a naučit se s ní pracovat se.
Konference Mobile Marketing Forum se koná 24. září v Galerii kavárny Louvre v Praze.
Jaké přednášky vás čekají
Mobilní aplikace jako nástroj, jak zviditelnit svou značku
Opravdu stačí responzivní web? Kdy se vám vyplatí investovat do aplikace? Denisa Hrubešová se podělí o jednotlivé kroky a business rozhodnutí při vývoji mobilní aplikace, o tipy na její propagaci a také ukáže, kam se můžete díky aplikaci za rok posunout s vaší značkou.
Marketingový nástroj do offline světa restaurací
Jak mohou technologie pomoci restauracím dělat online marketing v tradičním offline segmentu? To vám ukáže spoluzakladatel a CEO aplikace Qerko Lukáš Kovač.
Jak zaujmout mladou a střední generaci na mobilu
Vojtěch Lambert z LCG New Media představí reklamní formáty s multiplikačním efektem, jejichž zapojením do kampaní je možné násobně zvýšit povědomí o značce i samotný trial. Připravte se na formáty typu AR filtry, Spotify nebo třeba Reels. Projdeme si čísla pro ČR a ukážeme si kampaně, kde tyto formáty přispěly ke skvělým výsledkům.
Jak na úspěšnou brandovou kampaň v herním prostředí
Hry jsou celosvětovým fenoménem a jen v České republice hraje přes 4 milony hráčů. Pro generaci Z se dokonce jedná o koníček číslo jedna. Kdo jsou mobilní hráči v Česku a jak s touto skupinou správně pracovat?
Jaké jsou v současné době trendy na herním trhu a jak lze v rámci tohoto velmi zajímavého prostředí realizovat vysoce kvalitní kampaň na podporu značky? To vše prozradí ve svých přednáškách Ladislav Dyntar zgood-game.cz a Ágnes Szabelkó z Evolution group.
Jak zapojit nové technologie, aby to neskončilo debaklem
DCO, rich media, 3D, AR, NFT, pDOOH… Které technologie jsou jasné tutovky a u kterých se budete naopak chytat za hlavu? Václav Hruška z GroupM Nexus pro vás posbíral přehled zajímavých technologických hráčů a v přednášce si zhodnotíme, jak se jim na hřišti (nejen) mobilního marketingu daří.
Umělá inteligence hodná i zlá
Vladislav Skoumal ze studia Skoumal dal dohromady 10 příběhů firem o jejich úspěších i neúspěších s využitím umělé inteligence, ze kterých se lze poučit nebo se jimi minimálně inspirovat.
Jakou business hodnotu má dobrý mobilní design?
Chcete, aby váš produkt uspěl? V tom případě nepodceňujte roli designu, a to zejména v jeho úvodní discovery fázi. Ta pomáhá pomocí uživatelských výzkumů zjistit, jaké potřeby a jaké problémy řeší váš zákazník. Téma pro Tomáše Haimanna z Etnetera Flow.
Je vaše IP skutečně vaše?
Kdy vás autorské právo podrží a kdy vás nechá na holičkách? Jak bezpečně outsourcovat vývoj nebo vyvíjet inhouse? Kdy se nebát open-source a kdy se mu obloukem vyhnout? A proč je zásadní rozdíl, když vám někdo píše zdroják a když tvoří grafiku? Nejen to jsou témata pro advokáta Martina Bartoně.
Podrobný program konference Mobile Marketing Forum najdete na stránkách akce, kde se můžete i zaregistrovat. Organizátoři akce jsou Lupa.cz a TUESDAY Business Network, produkci zajišťuje Internet Info.