#bendgate: Značky si dělají legraci z ohebnosti iPhonu 6

25. 9. 2014 | Petr Michl
Stačilo jedno video, kde se iPhone 6 Plus nepřiměřeně ohýbá, a hned je z toho aféra #bendgate. Z nového telefonu Applu si dělá internet i značky legraci.

Internet včera zachvátilo YouTube video ukazující, že iPhone 6 Plus se nepřiměřeně ohýbá. Stačí k tomu něco tak běžného jako nosit mobil v kapse. Online supi, kteří se slétli na nedostatek produktu brandu milovaného i nenáviděného zároveň, se nerekrutují pouze z pravověrných fanoušků Androidu. Tzv. #bendgate (dle slovesa bend - tedy v překladu ohýbat - a odkazu na politickou aféru Watergate - pozn. red.)  využívají i ne nutně konkurenční značky, které si neodpustí nějaký ten sarkastický tweet. Na obrázkovém sociálním médiu Imgur vede fotomontáž imitující stránky Applu, kde je uváděn Flex, revoluční patentovaná hliníková slitina, jež umožňuje uživatelům ohnout si iPhone  pro lepší divácký zážitek.


Zdroj: Imgur

Ze značek ale zatím vládne KitKat, který s křupavým úsměvem hlásí: We don't bend, we #break."


Možná si řeknete: Dobře, tak si na účet Applu zašpásovali social media manažeři čokoládové tyčinky. To je toho."  Ve skutečnosti to ovšem není ani trochu pozitivní signál. Navíc je vše mnohem ironičtější, než se může na první pohled zdát. Android má totiž uzavřené partnerství s čokoládovnou Hershey a poslední verze tohoto konkurenčního operačního systému se jmenuje KitKat. Ano, i rána čokoládou může bolet.

Na druhou stranu už iPhone 4 měl svou „antennagate" poukazující na špatný signál, když jste telefon drželi určitým způsobem. Ač musel Apple na toto téma uspořádat speciální tiskovou konferenci, prodeje ani akcie tato aféra směrem střemhlav neobrátila. Nedá se to čekat ani nyní. iPhone 6 a iPhone 6 Plus ostatně trhají prodejní rekordy.

Zdroj: Business Insider, YouTube / Unbox Therapy


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: