3D televize se prodávají podle předpokladů

18. 6. 2010 | IKE
Spotřebitelé podlehli marketingové masáži a televizory s podporou 3D se prodávají podle předpokladů výrobců. Vyplynulo to z údajů společnosti GfK Group , podle nichž se do konce května v Evropě prodalo už 25 tisíc 3D televizorů.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Spotřebitelé podlehli marketingové masáži a televizory s podporou 3D se prodávají podle předpokladů výrobců. Vyplynulo to z údajů společnosti GfK Group , podle nichž se do konce května v Evropě prodalo už 25 tisíc 3D televizorů.
Analytici upozorňují, že přestože je číslo spíše otimistické, rozhodně to neznamená, že by spotřebitelé masově projevovali zájem o 3D technologii. Nákup 3D televizorů je totiž většinou způsobem efektem "future feature", který nutí zákazníky připlatit si za nadstandardní funkci, protože mají pocit, že v budoucnu se bude hodit. A to i ve chvíli, kdy pro funkci nemají v dané chvíli rozumné využití.


To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: