AdMonitoring: Útraty největších online inzerentů meziročně vzrostly
2. 12. 2009
| JTO
Deset největších online inzerentů vynaložilo celkově 108,4 milionu korun, což je v meziročním rovnání o 45 milionů více. S informací přišel portál Strategie s odvoláním na společnost Mediaresearch.
Jakkoli je číslo velké, je potřeba uvědomit si, že reálné údaje mohou být mnohem nižší - nejsou započítány slevy ani bartery.
Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu |
Deset největších online inzerentů vynaložilo celkově 108,4 milionu korun, což je v meziročním rovnání o 45 milionů více. S informací přišel portál Strategie s odvoláním na společnost Mediaresearch.
Jakkoli je číslo velké, je potřeba uvědomit si, že reálné údaje mohou být mnohem nižší - nejsou započítány slevy ani bartery. Na druhou stranu stouply i tržby internetových médií za reklamu, a to meziročně o neuvěřitelných 44 procent.
Štítky dokumentu: SEO