AMI Communications zveřejnila obrat za rok 2010
Obrat skupiny AMI Communications v loňském roce překročil 260 milionů korun, rok před tím to bylo 152 milionů korun a v roce 2008 161 milionů. Zisk společnost zveřejnila naposledy v roce 2008, kdy činili přibližně 8 mil korun. Největší část příjmů tvoří PR agentura se svými dceřinými společnostmi, které patří mezi nejvetší agentury v Česku a mezi jejich klienty se řadí ČEZ, Dell, Téeefónica O2 či Unilever.
V loňském roce se skupina soustředila na rozvoj dceřiné společnosti Digital Communications, která se spoecializuje na podporu zastupovaných značek v online médiích a sociálních sítích. „Zadavatelé v České republice přestali loni o kampaních na sociálních sítích pouze mluvit a začali do nich více investovat. Online komunikace se stala důležitou součástí rozpočtů na public relations,“ tvrdí managing partner skupiny Marek Stránský.
Zdroj: Mediář.cz