Analytici se v odhadech prodeje iPad neshodnou

30. 1. 2010 | ITE
Podobně jako u dohadů a diskuzí, zda je iPad přelomovou novinkou, logickou evolucí nebo pouze draze prodaným kusem zbytečné elektroniky, ani v případě prvních odhadů prodeje iPad v prvním roce nepanuje konsenzus. Analytici Wall Street, kteří se na iPad zaměřili hlavně kvůli tomu, aby odhadli možnost růstu akcií v společností v oboru se v podstatě rozdělili na několik skupin.

Ilustrační obrázek, zdroj: www.sxc.hu

Podobně jako u dohadů a diskuzí, zda je iPad přelomovou novinkou, logickou evolucí nebo pouze draze prodaným kusem zbytečné elektroniky, ani v případě prvních odhadů prodeje iPad v prvním roce nepanuje konsenzus. Analytici Wall Street, kteří se na iPad zaměřili hlavně kvůli tomu, aby odhadli možnost růstu akcií společností v oboru, se v podstatě rozdělili na několik skupin.
První označuje iPad za rizikový produkt, který nemusí být dostatečně zhodnocen, jiná praví, že iPad má rozhodně potenciál a jen není jasné, jak velký, další mají jasno a proklamují, že iPad je další z vítězů společnosti Apple.
Nejednotnost se tak projevila i v názorech na objemy prodeje. Oficiálně tedy Wall Street hlásí: Podle našich odhadů se za první rok prodá 1-5 milionů kusů.

Štítky dokumentu: Mobilní zařízení

To nejlepší z moderního marketingu každý pátek do vašeho inboxu.

Ochrana proti spamovacím robotům. Odpovězte prosím na následující otázku: Jaký je letos rok?
Podobné články: