Analýzu Reactions jako první přináší Zoomsphere. Ode dneška ji ale nabízí i Socialbakers
Tři týdny od spuštění Reactions na Facebooku stačily k tomu, aby české společnosti poskytující software pro analýzu sociálních médií spustily také analytickou funkci pro reakce Like, Love, Haha, Wow, Sad nebo Angry. Včera oznámila vylepšení Zoomsphere, dnes pak Socialbakers
V prvním případě nejsou analýzy dostupné nejenom uživatelům ZoomSphere, ale také všem ostatním marketérům a to dokonce bez nutné registrace a zdarma. Stačí vyžít službu na adrese www.zoomsphere.com/facebook-reactions-analytics
„Facebook Reactions přestavují jednu z nejdůležitějších inovací pro značky na největší sociální síti. Jsem hrdý, že je máme v ZoomSphere jako první a že můžeme našim klientům pomáhat analyzovat dopady této horké novinky”, řekl Jakub Mach, zakladatel a CEO ZoomSphere, nástroje pro správu sociálních sítí.
Příspěvky na Facebooku, které získaly nejvíce reakcí si uživatelé mohou seřadit podle úspěšnosti nebo sledovat změny v porovnáni s předešlým obdobím. Při plné verzi ZoomSphere pak uživatelé mohou tato data kombinovat s dalšími, jako jsou interakce, engagement, dosah příspěvků a vytvářet detailní reporty svých značek.
To, jak funguje analýza reakcí v rámci nástroje Socialbakers, ukázal dnes v rámci živého video přenosu na Facebooku jeho CEO Jan Řežáb. Ve videu zdůraznil, že měření lajků je jedna z mnoha metrik a samo o sobě není klíčová. S „Reactions" je to podobné, jejich uchopení k hlubšímu porozumění úspěchu a neúspěchu dosahu konkrétních příspěvků může nicméně přinést cenný vhled, stejně jako zkoumání toho, které příspěvky uživatelé skrývají.