Automat na sněhové koule v plechovce obstaral na Super Bowlu mrazivý turistický marketing
Super Bowl je vyvrcholením sezóny NFL a také největším světovým reklamním svátkem. Z pohledu USA je ale také velkou příležitostí pro přitáhnutí celonárodní pozornosti k městu, které zápas hostí. Letos toho využilo ve velkém Minneapolis.
Hostovské město nepatří a priori ani jednomu z týmů ucházejících se o nejcennější trofej profesionálního amerického fotbalu. Podobně jako v případě finále Ligy mistrů UEFA ve fotbalu je o něm rozhodnuto ještě před zahájením sezóny. Minneapolis se nachází v Minnesotě, v jednom z nejchladnějších států USA. Reklamní agentura Space150 vytvořila automat, který je zároveň chytrým kusem turistického marketingu. Návštěvníci si mohou odvést domů originální chladivý dárek: sněhovou kouli v plechovce.
Chief Creative Officer v agentuře Space150, Brock Davis, prý zabalil minimálně 55 sněhových koulí. Pro MSN uvedl:
„Chtěli jsme návštěvníkům Minnesoty dát něco unikátního z našeho regionu, co by si mohli odvést domů. Jelikož jsme známí pro náš chlad, vnuklo nám to přirozeně myšlenku prodávat sněhové kole jako suvenýry. Celý nápad se nachází na křižovatce mezi brilantním a blbým.“
Je nutné dodat, že pro návštěvníky Super Bowlu není velký chlad něčím obvyklým. Pořádá se totiž tradičně právě na začátku února a z dosud odehraných 52 ročníků se absolutní většina odehrávala v těch částech USA, kde krutou zimu neznají. Minneapolis mělo v tomto případě štěstí v tom, že jejich zánovní U.S. Bank Stadium disponuje zatahovací střechou.
O to víc může být pro fanoušky amerického fotbalu sněhová koule vítanějším suvenýrem. Na automatu stojí:
„Ručně zabaleno doopravdovými Minnesoťany. Vezmi jednu domů. Hoď ji na kamaráda.“
Za 1 dolar, který sněhová koule stojí, to může být poměrně lákavá nabídka.
Zdroje: MSN, Star Tribune, Space150
Kam dál?
Nezapomeňte se také podívat na Top reklamy ze Super Bowlu 2018.